• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Avstängd

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:03:21 följande:

Hej på dej! Vem är du?
    Jag är din vän, aj cåme in piis.
  • Perry the Platypus

*informerar*

Nu har jag varit på gynakuten och fått medikamenter. Jag hade förstås en mild infektion precis som jag misstänkte. Gjorde jävligt ont att bli palperad.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl
    Womanizer skrev 2008-10-20 10:14:56 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:03:21 följande:Jag är din vän, aj cåme in piis.
    Ja, det tvivlar jag inte på, men är du nyreggad eller omreggad?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Perry the Platypus

*letar fram min gamla hässja och tänder eld på en fackla*

• Ickan

JO man ska kunna sova själv då. Såklart ska han inte känna sig utanför, det vore ju tråkigt men det verkar inte så bra att ha en så stor kille i sängen. Så länge inte Surfer vill ta tag i det på allvar så blir det nog svårt att lösa det. Kanske om ni säger till Jr att väcka surfer när han har svårt att somna om så att Surfer kan hjälpa honom med det i egen säng.

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 08:29:30 följande:

Jaha, Surfer Jr lyckades sova 2 nätter av 4 hos oss Jag vet inte vad jag ska göra???? *börjar bli desperat*Igårkväll kunde han inte somna, utan kom in nästan direkt och la sig (Surfer sa att till honom att det var ok). Men han insåg att han inte kunde somna inne hos oss heller, så då gick han in till sin egen säng och Surfer gick med och "nattade" honom för andra gången den kvällen. Några timmar senare klampar (jo, jag lovar, rena elefaten) han in till oss igen och stannar resten av natten.Natten mellan fre-lör kom han också in, vet inte hur dags men innan kl 2 i alla fall och stannade resten av natten.Grabben är 12 år. Ska man inte kunna sova i sin egen säng då????? Hade det hänt då och då, kanske en gång i månaden max, så ok, men nu kommer han in minst en natt varje gång han är hos oss, dvs varannan vecka.
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-10-20 10:18:14 följande:
    *letar fram min gamla hässja och tänder eld på en fackla*
    Ska du på KKK-möte? DET TRODDE JAG INTE OM DEJ!!
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Ickan

Behöver absolut inte bli så. Stora tjejen sover helt själv sedan hon fyllde 8 iaf, men då hade det länge varit bara någon natt då o då som hon kom framåt morgonkvisten.
    A sover aldrig i vår säng, han kan inte sova där.

MissKaos skrev 2008-10-20 09:38:13 följande:
    SHIT!Jag vill inte ha en unge i sängen i dom närmsta 12 åren. Räcker så bra med den platsen han tar NU, och nu är han ju minst sagt liten. Gissar på max 1,5 kg och välintegrerad i min kropp. Sparkas gör han dock vilt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:19:46 följande:
    Ska du på KKK-möte? DET TRODDE JAG INTE OM DEJ!!
    Varför inte? Jag är ju vit medelklass.
Svar på tråden dårt asöires setuG