JO man ska kunna sova själv då. Såklart ska han inte känna sig utanför, det vore ju tråkigt men det verkar inte så bra att ha en så stor kille i sängen. Så länge inte Surfer vill ta tag i det på allvar så blir det nog svårt att lösa det. Kanske om ni säger till Jr att väcka surfer när han har svårt att somna om så att Surfer kan hjälpa honom med det i egen säng.
Fröken Sophia skrev 2008-10-20 08:29:30 följande:
Jaha, Surfer Jr lyckades sova 2 nätter av 4 hos oss Jag vet inte vad jag ska göra???? *börjar bli desperat*Igårkväll kunde han inte somna, utan kom in nästan direkt och la sig (Surfer sa att till honom att det var ok). Men han insåg att han inte kunde somna inne hos oss heller, så då gick han in till sin egen säng och Surfer gick med och "nattade" honom för andra gången den kvällen. Några timmar senare klampar (jo, jag lovar, rena elefaten) han in till oss igen och stannar resten av natten.Natten mellan fre-lör kom han också in, vet inte hur dags men innan kl 2 i alla fall och stannade resten av natten.Grabben är 12 år. Ska man inte kunna sova i sin egen säng då????? Hade det hänt då och då, kanske en gång i månaden max, så ok, men nu kommer han in minst en natt varje gång han är hos oss, dvs varannan vecka.