Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Jag har inte fått nåt därifrån innan fotograferingen.
Vi fick brev hem från Kungsfoto två dagar innan dottern fotograferades och jag kunde logga in på en gång. Jättesmidigt att själv få bestämma hur paketet ska se ut!
NU, över en månad sen fotograferingen, kan jag äntligen logga in.
Har testat flera gånger i veckan sen vi fick lappen och det har inte fungerat förrän nu.
Snabbt och smidigt, INTE.
Nu kommer det ju ta en månad till innan korten kommer.
Och dessutom tar Kungsfoto långt ifrån så fina kort som de RIKTIGA fotografer som kommer till dagis jag har minstingen på, grr.
I really really don´t like Kungsfoto just nu.
Har mailat och meddelat även Kungsfoto mina åsikter så vi får väl se vad de svarar. OM de svarar.
Vi har ff inte fått sonens kort som togs i augusti
Inte tjejernas heller men de togs för 2-3 veckor sedan..
Me don´t like..
Mina barn går förvisso inte på förskolan utan i högstadiet, men Kungsfoto anlitas även här.
Jag loggade in samma dag som vi fick talongerna vilket var den 22/9 och jag skickade även in beställningen samma dag.
Vi har fortfarande inte fått några bilder! Jag har även mailat till dem och frågat när bilderna kommer utan resultat.
Börjar tröttna rejält på att vänta nu.
Nu har jag talat med Kungsfoto, det är skolkatalogen som 'spökar' - den ligger fortfarande i tryckeriet och väntar på att bli tryckt. Det är på gång ialla fall...
*nu är jag nöjd en stund*
har även fått barn fotade med kungsfoto och jag loggade in samma dag som pappret kom hem, fick ett svarsmail/öppningsmail i skräpposten efter en stund men sedan gick det att logga in
fick dock vänta över 1 1/2 mån på bilderna...