• Hundtok

Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!

Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.

Funkar det för er?

• Svar på tråden Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!
  • edit o

ja, först kunde vi inte ens logga in på flera veckor... men nu gick det för någon dag sedan, så vi får väl se hur lång tid det tar innan bilderna kommer,,,,

• Hella28

JIPPIE!! Korten är här..båda barnens enskilda & rätt gruppfoton!!
    Det tog "bara" 2 månader + 4 samtal till kungsfoto he he

• Hundtok

Jag fick hem fotona ganska fort... i dubbel uppsättning... Dom verkar ha stenkoll.

Hella28 skrev 2008-11-25 11:25:54 följande:
    JIPPIE!! Korten är här..båda barnens enskilda & rätt gruppfoton!!Det tog "bara" 2 månader + 4 samtal till kungsfoto he he
  • therre

Kan säga att jag har bara dåliga erfarenheter. Beställde min dotters foton i mitten av oktober, har inte än fått de. Beskärningen på fotona var fula (väldigt mycket luft ovanför huvudet) så jag mailade samma dag jag beställde och frågade om de kunde beskära annorlunda. Fick inget svar på frågan och inga foton heller, trots att en bekant beställt samtidigt fick sina.

Ringde två dagar på raken i början av november - ingen svarade, tredje gången fick jag svar och fick veta att mina foton skulle komma i mitten av december(?). Alltså ska det ha tagit två månader för min beställning. Tjejen sa också att de ändå kunde svara på mitt mail, har dock inte fått något svar.

Nej, de tog sig verkligen vatten över huvudet denna gång och klarar inte av att göra kunderna nöjda. Jag är så otorligt missnöjd!

• TheDyingBride

Jag har inte fått några kort än.
    Inget svar på NÅGOT av mailen jag skickat.

Kungsfoto är helt jävla värdelösa.

• Mummy

Och min dotter var inte ens med på korten

Annars är jag nöjd med hur det funkat med Kungsfoto. Har fått hem korten ganska snabbt efter vi beställt dem från nätet

• TheDyingBride

Bara två och en halv månad snart. Här går det undan.

Minstingen tog kort på dagis i oktober, av en privat fotograf, som är jättebra. De korten kom för över en vecka sen. Och de är trevlig att ha att göra med och svarar när man kontaktar dem.

Det står iaf att skolkorten "gått till produktion" nu, så har jag tur får jag väl dem innan hon börjar nästa årskurs.

• Ilonasmamma

kunde inte heller..så fick skicka med posten istället.
    hoppas de kommer innna jul nu bara...förste flera ggr att logga in med det som står på talongen med några dagars mellanrum

men sen gav jag upp o skicka in lappen istället.

• TheDyingBride
    Ilonasmamma skrev 2008-11-26 13:13:42 följande:
    kunde inte heller..så fick skicka med posten istället.hoppas de kommer innna jul nu bara...förste flera ggr att logga in med det som står på talongen med några dagars mellanrummen sen gav jag upp o skicka in lappen istället.
    Det gjorde jag med. men sen efter flera veckor kunde jag logga in, testade eftersom korten aldrig kom. Och DÅ var jag tvungen att godkänna för att få hem dem. Typ tre ggr innan det funkade.
    Så jag litar inte på att den där lappen funkar..
  • hot fuss
    NeA 84 skrev 2008-11-25 19:30:05 följande:
    jag har fått hem sonens kort nu efter många om å men....MEN, det var med en skolkatalog som jag INTE beställt....
    skolkatalogen kan man inte avbeställa. är bara vanliga fotona man kan ändra i beställningen på.
    jag är inte dum - jag har bara otur när jag tänker
  • NeA 84

jo men han går inte i skolan....han går sexårsverksamhet som inte har nått samband med skolan. å han å hans "klass" är inte ens med i katalogenFundersam

hot fuss skrev 2008-11-26 18:38:11 följande:
    skolkatalogen kan man inte avbeställa. är bara vanliga fotona man kan ändra i beställningen på.
  • hot fuss
    NeA 84 skrev 2008-11-26 19:15:44 följande:
    jo men han går inte i skolan....han går sexårsverksamhet som inte har nått samband med skolan. å han å hans "klass" är inte ens med i katalogen
    aha det var ju skumt.

men går han i förskoleklass? på skolan? de är ju en klass som alla andra? skumt att de inte fick vara med.

här är tom dagisen i närheten med i skolkatalogen. mina småkillar ska vara med där nämligen.

men de fotades i början av okt o än har jag varken sett katalog eller de vanliga korten.
    jag är inte dum - jag har bara otur när jag tänker
Svar på tråden Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!