Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
jo, nio siffror är det hos mig med...
Det är ju konstigt att jag inte kan login med de siffrorna...
Vi är inte heller nöjda med Kungsfoto. Vi fick de individuella bilderna rätt snabbt efter beställning via nätet, men det gick inte att logga in för "syskonbilderna" så vi skickade in talongen. Det tog fyra veckor innan syskonbilderna kom, så vi var tvungna att returnera de individuella innan vi hade fått syskonbilderna. Vi har skickat mail utan att få svar. Dålig service, jag kommer föreslå påförskolerådet att förskolan vänder sig till någon annan nästa år.
Jag pratade med personalen på dagis igår & de var rasande på kungsfoto de med.. Allt hade strulat i år sa de..
Vi ska ta upp detta på nästa brukarråd som är snart & hoppas på att det byts till bättre fotograf nästa år.
Jag satt i telekö i en halvtimme i går & de ska nu skicka "rätt" foton + de enskilda. Men det verkar som att alla föräldrar måste ringa enskilt för det är inget de bara rättar till hos alla på avdelningen..
Jag ska på föräldraråd idag på skolan och då kommer jag definitivt ta upp Kungsfoto.
Inga bilder än.
har räknat en del och kommit fram till att det var i början eller mitten av september dottern tog kort här, inte i slutet av sep som jag trodde.
Så det är alltså ca två månader sedan nu och ingen skymt av vare sig svar på mail (ett par veckor sen jag skickade det också) eller några bilder.
det krånglar för mig med!!!!!!
grrr....
Det är nu 2 veckor sen jag ringde kungsfoto & de sa att de skulle skicka mina kort..Tror ni de har kommit än?????
Och nu är det helt jävla omöjligt att få tag i dem..bara en konstig signal på telefonen!!!
När jag väl kom fram efter att ha provat ett annat nr, sa det tjuriga kärringen i andra änden att gruppfotot var på väg, men inte de enskilda & hon hade ingen aning om varför, utan skulle lägga in om det igen.. Så hade jag inte ringt igen hade jag inte fått några kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När det är de som klantar sig HELA tiden, behöver de väl inte vara så vansinnigt OTREVLIGA när man ringer..en ursäkt är väl det minsta man kan begära, men inte det ens