Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Jag har nog väntat 4 veckor snart på våra kort (skolfoton).....
Undrar när de kommer.....
I går när jag loggade in så står det att min beställning gått till produktion...undrar när.....
Har inte läst hela tråden, men det är ingen idé att maila till Kundsfoto, det tar 1 ½ vecka innan de svarar. Efter 4 veckor ringde jag och de bad mig att återkomma om 2 veckor om korten inte dök upp. Tillslut kom korten, men någon bra kundservice har de inte!!
Idag fick vi hem 2 kuvert från kungsfoto..jippie äntligen tänkte jag!!
Men när jag öppnar dem är det endast gruppfotot med, tjejerna tog även enskilda ju! Och till råga på allt har vi fått den stora tjejens gruppfoto i båda kuverten..lillans finns inte med!!!!
Nu sitter jag i telfonkö & är vansinnig
*puh*
Idag kom dotterns foton o allt stämde!
Hm, jag har fortfarande inte fått svar på mail, inte fått några kort och på hemsidan kan jag FORTFARANDE designa hur mitt paket ska se ut.
Jag kan inte ews logga in för att Passwordet var för långt??? ÖÖhhh men det är ju de siffrorna som står på talongen??!!!!
Gud så krångligt...