• Lana

Augustibebisar 2008

VT;ah det visste jag ju,men just då tänkte jag VA ska han jobba
    fick du sett henne sjunga? jag hann inte hem,det var en kompis som smsade mig det och skrev, "lycke li ska sjunga på faddergalan nu,var det inte dina kompisars barn som hette så"

jucea; gott att det blev en bra dag ändå

rimfolina; OK..jag har ingen aning,Elly har börjat vända sig i sängen så jag börjar bli lite nervös kan ske ska byta snart,vill bara måla om den

carina;trist men gott
  • Lana

VT; åh va synd,jag ville så gärna se för jag har aldrig hört henne

• Lana

Ja det är bra att få en redig natt ibland...sov så gott....kram

• Lana

kvack; i dag för ett år sen såg jag att du plussade häftigt!

• Lana
    VT; haha..jag ska med försöka nu...natti

carina; ja deväxer fort de små grynen.han är duktig din pojk!
  • Lana

han är för go carina

nä nu är det läggdax här...natt natt tjejor

• Lana
    carina; TACK

mareld; hur gick det med ryggläget?

VT;fast du är en liten gottegris du åt ju massa gott i går men du är sååå duktig med att promenera mm så det gör INGET,och du är ju jätte vacker!
    hmm det med sova på dagen och natten har jag inte tänkt på,men om hon får sig en lur eller två på dagen så sover hon iofs bättre...och vi måste vara hemma en stund innan hon somnar,hon måste få varna ner,annars blir det JOBBIGT att få na att slappna av...(lik mor sin )

wiem; åh då går jag också in och kikar
  • Lana
    wiem; UNDERBART vackra bilder!

VT; JASSÅ har jag misstagit mig så??Förvånad jobigt värre men det gör inget,det är inget man akn styra över...
  • Lana

Ni som ger ersättning,hur ser bajset ut? Elly bajsade i dag,har inte bajsat på 6dar.det var "fast" grått typ..inte fast som vårat men som hmm ja fastare iaf...ska det vara så?

lille; duktig kille...roligt med dop och att det  blev lyckat..!

Svar på tråden Augustibebisar 2008