Augustibebisar 2008
I dag ska vi in till stan...känns sååååå onödigt tråkigt att åka in till sahlgrenska för att skriva på ett papper...1h resa för det...BLÄ...sen 1h hem med....
I dag ska vi in till stan...känns sååååå onödigt tråkigt att åka in till sahlgrenska för att skriva på ett papper...1h resa för det...BLÄ...sen 1h hem med....
i smyg Lille; va härligt att det gick bra hos läkaren..var han grinig sen på kvällen??
snart; nä håll ut
kesso; först ammade jag var annan timma men sen så ville hon änna intedet så jag ammade när hon var hungrig men då gick hon ner i vikt så nu ammas det vrannan timma igen vare sig hon vill eller inte
nä men runt va 2-3e timma...natten är det hmm från 20,00-07 3 amningar...
Du är duktig som kämpar..
saliva; ja eller världen snällaste bebis..fast det tycker jag Elly är men jag ka inte sätta mig och sy så om inte hon sover länge eller Mikael är hemma...jag har ingen aning om hur hon lyckas
Ja det sks bli väldigt mysigt med glöggträff
de är en väldigt mysig fika grupp..
carina; duktig kille
BV;shit 900g - 1kg är ju jätte bra ju,jag hade nog gjort som ni och väntat och sett...de ville att jag skulle ge ersättning efter varje måltid men jag struntade i det,hon var nöjd ändå..så så länge han mår bra,är med skrattar mm mm så är det ingen fara...
VT;jobbigt,vilken busfia som inte vill sova...hoppas det bara är en lite väldigt kort fas och att det går över snart...
Lilla; du är jätte duktig som fått igång det hela.. YEEIIII sexdebut va underbart
heidi; duktig kille ni har
Elly vänder sig ibland från mage till rygg men inte från rygg till mage...hon gillar inte ligga på rygg...och det sista så har hon blivit LAT och vill inte lyfta på huvudet när hon ligger på mage utan ho nbara skriker...busa
Lilla; både du och dina bar är superfina...
carina; ja det hoppas vi
tycker det är kul att ha koll och komentera allt jag kan och vet vad jag ska säga