Augustibebisar 2008
kvack; är det kanske tänder på G så det ömmar i tandköttet???
kvack; är det kanske tänder på G så det ömmar i tandköttet???
kvack; skumt....gott att det är bort nu iaf och att det inte kommer tillbaka...
snart; hmm a det är sant det kan det ju vara....jepp älskar tradera ![]()
linaS; roligt att ni httade så mycket fint...
KaOl; helgen 5-7 dec är vi antagligen i Malmö...kan ju kolla om vi kan knepa ihop någon fika eller promenad???
min bebis är knäpp ibland...ibland ILLVRÅLAR hon och vägrar sluta...det är inte blöjan,inte mat ingentin utan hon vill ligga i sängen..helst skummt,sen ligger hon där helt nöjt och pratar,tittar och filisoferar till hon somnar...haha
gjorde precis detta,måste bara lära mig det..det är ju inte det första man tänker på...en dag var jag helt knäckt,vi skulle äta mi9dda och pärlan bara skrek...till sist efter 40min sajag till mikael jag vet inte vad jag ska göra,jag lägger henne i sängen...så blev hon helnöjd...haha
vi har varit på promenad i slingan i dag,sat och kollade ut över hanvet och drack varm oboy...såå härligt...
Jucea; Va roligt att allt gick bra
låter som en toppen dag..
VT;Shit...hoppas det inte är ngt farligt...gott att få bort den knölen...tänker på er,massor med styrkekramar till er....hoppas han får komma hem i kväll så ni får stödja varandra....kramar
hon hade inte gått upp i vikt i dag,utan vägde lika mycket med magen full i dag som med magen tom sist...så jobbigt...nu ska jag bjuda ersättning efter varje amning så hon blir mätt...vet inte om jag vill fotsätta så...känner mig absolut inte motiverad till att både amma och ge ersättning...fasen...jag tänker på dej lillastjärnan hur du har kämpat och jag är redo att ge upp nu???helt sanslöst...men jag känner mig så misslyckad...jaja ska köpa sånt te i dag,hoppas det hjälper...
VT; ja det är inge vidare...ja det är ju för hennes skull och inte min så man kan ju inte vara ego men lite kanske
vad för olja ska man blanda i?
Suss; Nja det vet jag inte...hoppas inte
Nä precis så tycker jag med,hon är ju precis som vanligt och detta kanske bara är en svacka just nu...vad säger de till dig på BVC nu då? när hon är 2 är och inte ens 10kg? jag ska testa med ersättning men hon är ju en mätt i typ 4h fasten jag ammar varannan nu...förra veckan ammade jag henne när hon var hungrig och det var var 4e timma...så ja det skummt...Nä precis det är väldigt mockligt att amma...
VT;NEJ va hemskt....pärlan fy va jobbigt...är den jätte spridd eller är den "lätt" att ta bort?? hur ska de göra? Åh jag börjar gråta....EN BAMSE kram till er....