• Lana

Augustibebisar 2008

kvack; är det kanske tänder på G så det ömmar i tandköttet???

• Lana

kvack; skumt....gott att det är bort nu iaf och att det inte kommer tillbaka...

snart; hmm a det är sant det kan det ju vara....jepp älskar tradera

linaS; roligt att ni httade så mycket fint...

KaOl; helgen 5-7 dec är vi antagligen i Malmö...kan ju kolla om vi kan knepa ihop någon fika eller promenad???

min bebis är knäpp ibland...ibland ILLVRÅLAR hon och vägrar sluta...det är inte blöjan,inte mat ingentin utan hon vill ligga i sängen..helst skummt,sen ligger hon där helt nöjt och pratar,tittar och filisoferar till hon somnar...haha

gjorde precis detta,måste bara lära mig det..det är ju inte det första man tänker på...en dag var jag helt knäckt,vi skulle äta mi9dda och pärlan bara skrek...till sist efter 40min sajag till mikael jag vet inte vad jag ska göra,jag lägger henne i sängen...så blev hon helnöjd...haha

vi har varit på promenad i slingan i dag,sat och kollade ut över hanvet och drack varm oboy...såå härligt...

• Lana
    KaOl; ja absolut det tyckerjag vi gör...är ju inte säkert vi kommer då men troligen..:!

mareld; ser att du fått bättre svar än mitt röriga så jag raderade det igen

saliva; va tråkigt att det är så struligt med amningen...hoppas det löser sig och att hon tycker tutten e bra igen så tråkigt när det strular...jag orkar inte både amma och ge ersättning utan då kommer jag sluta helt...hoppas verkligen hon börjar äta ordentligt igen...

rimfolina; ja precis,ibland vill man gosa och mysa och leka mm..men nä då dka hon ligga i sängen och leka och prata med sig själv typ nån timma tills hon somnar...hur kul e det för mig då?? men gott att hon ändå kan göra så och somna själv,jag är jätte stolt...

VT; kan vara både och men hoppas hon diggar sängen tur att jag har köpt samma madrass till spjälisen sen va härligt med aktiviteter och sällskap alltid kul att träffa familjen!
  • Lana

Jucea; Va roligt att allt gick bra låter som en toppen dag..

VT;Shit...hoppas det inte är ngt farligt...gott att få bort den knölen...tänker på er,massor med styrkekramar till er....hoppas han får komma hem i kväll så ni får stödja varandra....kramar

• Lana

hon hade inte gått upp i vikt i dag,utan vägde lika mycket med magen full i dag som med magen tom sist...så jobbigt...nu ska jag bjuda ersättning efter varje amning så hon blir mätt...vet inte om jag vill fotsätta så...känner mig absolut inte motiverad till att både amma och ge ersättning...fasen...jag tänker på dej lillastjärnan hur du har kämpat och jag är redo att ge upp nu???helt sanslöst...men jag känner mig så misslyckad...jaja ska köpa sånt te i dag,hoppas det hjälper...

• Lana

VT; ja det är inge vidare...ja det är ju för hennes skull och inte min så man kan ju inte vara ego men lite kanske vad för olja ska man blanda i?

• Lana
    suss; ja för det gör hon,hon äter och är nöjd,inte mer eller mindre gnällig,hängig eller nått.hon är precis som vanligt. Min kusins son vägde 2345g också när han föddes,han är 7år i dag och äter knappt och har ALDRIG gjort det...hans lillerboro äter allt men inte rasmus... hon väger nu 3860g 46,5cm och är 13½ veckor...

lille;ja jag försöker så gottt jag kan att säga det till mig själv med men ibland så hjälper inte det...tack för dina ord de värmer!
  • Lana

Suss; Nja det vet jag inte...hoppas inte Nä precis så tycker jag med,hon är ju precis som vanligt och detta kanske bara är en svacka just nu...vad säger de till dig på BVC nu då? när hon är 2 är och inte ens 10kg? jag ska testa med ersättning men hon är ju en mätt i typ 4h fasten jag ammar varannan nu...förra veckan ammade jag henne när hon var hungrig och det var var 4e timma...så ja det skummt...Nä precis det är väldigt mockligt att amma...

• Lana

VT;NEJ va hemskt....pärlan fy va jobbigt...är den jätte spridd eller är den "lätt" att ta bort?? hur ska de göra? Åh jag börjar gråta....EN BAMSE kram till er....

Svar på tråden Augustibebisar 2008