Augustibebisar 2008
Hej alla!
shit vad jag har att läsa igen...sist jag läst var jag på sid 177...hua...får se om jag orkar det,det tar ju sååå lång tid....eller är det nån som kan ge mig en update?
Hej alla!
shit vad jag har att läsa igen...sist jag läst var jag på sid 177...hua...får se om jag orkar det,det tar ju sååå lång tid....eller är det nån som kan ge mig en update?
MissH; ja du kan blanda mjölken men bara den är nerkyld...jag fick med små koppar med lock till från BB och när jag pumpat mm så lägger jag det i sånna eller flaska så de kyls ner...sedan kan du blanda det...
Heidi; fy va hemskt med din pappa...
jucea; tråkigt med Silas...
Jucea INTE ILLA
duktigt..:!
Om Elly spr när hon har ätit,spyr hon upp det som är för mycket då?
VT; fy va tråkigt....papper är det värsta jag vet,fast iofs som lärare blir det massor av det
VT;haha ja precis såå gott...nä det är ju sant,man måste ju göralite trist också
Okay,jag med men är så rädd att hon inte får i sig tillräckligt...men då får hon ju det.!
Tack tjejer för svaren ang att spy när hon har ätit...det lugnade
fyfy för sprutor...vet inte när Elly får ta dem tyvärr...hon vägde 3900g förra veckan och jag frågade BM och hon sa att hon måste väga över 5,5kg...så Elly kanske får sprutorna efter jul nån gång!
ska bli roligt när man får börja med smakisar...vet inte när vi börjar men ska försöka helamma så länge som möjligt i alla fall...men smakis vid ca 4-5mån i alla fall...
tittar på cityakuten,fy fasen va sorgligt....
Shit jucea....hur mycket ska du jobba?