• Lana

Augustibebisar 2008

angel,jätte fin film

• Lana

linn;haha men varför inte?
    vilken av filmerna ska ni se?

jucea;fy va läskigt

• Lana

jucea fy ännu värre,jag hade dött...jag låser alltid när jag är ensam för det är så läskigt...vi bodde vid färjan innan och då vandrade det in folk ibland...

• Lana
    linn; fenixorden är den femte och sista som kommit på film..jag åller på attläsa den boken nu så jag kan se filmen sen min syster är HP fantast kul att läsa först och kolla sen,man fattar så mycket bättre...

kvack; ja det är inge vidaqre...
  • Lana
    jucea;hur går det?

Linn;är han spansk? klart man ska se den på engelska
    nja bättre är jag iaf,har tagit panodil mot all verk man tar ju i så,så jag är öm i varenda muskel hua...

wiem; vi ska ha dop i januari och efteråt ska vi ha lite fika m tårta med kort på Elly i,kladdkaka mm...mer har jag inte tänkt på
  • Lana

det började prata i vår babywatch en gång med,typ nån som pratade i mobil

• Lana
    carina;ojoj hoppas allt gick bra...bra att du ringde ambulansen..många kramar till dig..
    du är inte världen sämta mamma,du är världens bästa,olyckor händer och han mår bra då är  det ingen fara...

jucea; va skönt att Ph har lugnat ner sig lite..
    nästa gång kanske han kan gå till bussen om han gör så?tycker det är dumt av han,även om han inte kan skada nån annan så kan han skada sig själv...tur att inget hände och hoppas han mår piss i dag när ni ska ha gäster väntar spänt på att få höra hur det gått (skadeglädje)

VT; haha du är för söt det är så roligt när man försöker visa att man är arg och så skrattarde har också gjort så nån gång och Elly ÄLSKADE det

rimfolina; det är hemskt det som hände dem jag lider med dem till 1000...fy
    ska man byta till spjälsäng när de börjar vända sig i sängen?Elly vänder sig från mage till rygg nu i sängen (vagga) lite läskigt tycker jag... fast våra kanter är rätt höga..hmm..
  • Lana
    VT;tråkigt när de sover dåligt,fast ädå bra att hon tog igen det så hon inte är grinig hela dagen...

VAR ÄR ALLA I DAG? iofs är det lugnare på helgen men ändå...jaja ni stoppar la munnarna fulla med lussekatter och mums
  • Lana
    VT; ja det är trist...spec när man inte har något att göra... precis man vill att alla ska vara här när man själv vill det och ingen här när man inte har tid för då missar man så massa Nu får vi lite besök,men jag kommer tillbaka
Svar på tråden Augustibebisar 2008