• Lana

Augustibebisar 2008

mareld; ha det så roligt på Ullared

fick ett chatt meddelande på skype nu,en tjej som vill att jag kollar in hennes porr bilder...när jag tackar nej säger hon att om jag går in på den sidan så kan jag zooma in alla henne kroppsdelar :-0 haha helsjukt...säkert nån reklam för dem hemsidan...

• Lana

VT; ja mäkta sugen men jag får ju tänka på att Elly är här med mig helt sinnessjukt eg...fy skam,de vet ju inte ve som tittar eller nått...kan ju vara skit  farligt...
    Gott,det gjorde Elly med gott att hon gillar spjälsängen,ska ni byta till den snart? det hoppas jag med det blir,hade tänkt gå en promenad men riktigt så kul är et inte i detta vädret...fast hade det blåst och regnat mindre hade jag bara paltat på mig

• Lana

VT;Ok...ja det är ju klart...men det är ju toppen att göra så...men är hon tillräckligt trött så hon somnar i en "ny" säng när hon sovit så länge?eller kan det vara bätte att hon sover första halvan där då hon ändå är så trött?
    Va härligt att hon sover bättre med den...stora tjejen ja absolut det är toppen att låta henne sova där på dagen...

• Lana

M0e;det är lugnt,bara du kikar in så vi vet att allt är bra

jucea; HELSJUKT tycker jag...vet inte vad jag ska säga,det är ju skräcken värkligen...stå på dig,hoppas din gamla chef kan hjälpa dig....

• Lana
    MissH;helt naturligt tror jag,om du känner att du gör allt mm så är det tugnt...så kände jag emd,även om Mikaewl gjorde massor men jag såg inte det,bara så att jag gjorde allt och hade allt ansvar för henne mm...

VT;
    fy va läskigt...hoppas det inte är farligt...jag såg den i torsdags,såg läskig ut...men det går säkert jätte bra.-..

saliva; fy va läskigt...ursurs..har ingen aning ved det kan vara man vill jyu ha henne vaken men jag tror det är bäst att låta henen sova..!
  • Lana

jucea; varför är du inte fackansluten? vad har hänt i dag?

• Lana
    jucea; aha då e jag med jag säger som sist HELSJUKT....hur kan man göra så? jag fattar inte hur man har mage att göra så med sina anställda...tror du att du bara skulle köpa det då och komma tillbaka i mars utan problem? tror de inte attd et känns skumt i mars?när de lixom BER dig vara hemma?? äh jag blir tokig på sånt..!

KaOl;
    så himla härligt lyllos dig jag ska med göra det nån dag,har presentkort på massage

MissH;
    han är ju inte van vid den smaken än,bröstmjöl e ju BÄST men var det Linn???? som sa att de provar varje dag och nu går det bra?? testa det?för flaskan tar han ju,bara smaken som inte är samma...men han lär sig... Elly gallskriker och spyr som en galning när hon får ersättning,men vi testar bara ibland..det ska fungera bra när de är väldigt hungriga säger min BM,för då äter de ändå.

Suss; inte bra men HAHA vad jag skrattar,typiskt ungar

vid 21 la jag Elly i vaggan med nappen,hon har myst där och nu somnade hon det vet jag för hon kan inte sova med napp,eller hon vaknar ju när hon tappar den och det är ju inte bra så hon sover alltid natt utan den.för de senaste kvällarna så har hon vart mega grinig till hon stupsomnar runt 21,30...hoppas detta var ett trick som funkar  så hon kan varva ner själv...
  • Lana

saliva; gott hon var bättre i dag!

jucea; ja TYVÄRR är det så...helsjukt iaf,att man kan göra så mot sina anställda..det är ju faktiskt de som gör att företaget går framåt om de inte minns det..dokumentera NOGA så du får rätt...

KaOl; duktiga måns

rimfolina;mycket rörande att läsa...*snyft*

VT; häftigt att köpa sånna julklappar FÖRLÅT glömde meddela att vi inte kom i dag till simskolan...jag har inte sovit en blund i natt,låg klarvaken till 04 då hon åte och sen som jag en timma sen kunde jag inte sova mer.. så jag orkade inte,och min mobil lågi bilen som Mikael hade till jobbet...hoppas det var kul

var hos BM i dag(mikael hade clion ) Elly har växt på längden men gått ner i vikt...blä....på 1,5v så har hon gått ner hmm..vet inte för hon skrev inte upp det men tror det var 40g till 1866g från 1900g...såå tråkigt...ska testa en vecka till,plus att jag ska ta nässpray för att hjälpa till med att det ska rinna till...annars är det nog kört,hon lixom orkar inte suga intensivt så länge...det tar typ 2-3min innan dfet rinner till första gången sen äter hon nån minut intensiv,sen tar det typ 3min till innan nästa gång det rinner till...samma visa på nästa bröst...vete fåglarna vad jag ska göra...

• Lana
    MissH;Sover han med napp? det är kanske det han vill ha annars? kanske inte är så hungrig på natten?
    Du är världen BÄSTA mamma...barnen gör PRECIS som de vill,de gör inte som vi vill..Elly gör aldrig som jag säger..jag vill att hon ska sova midda på dan för att hon inte ska va så grinig på kvällen me nNEJ...inte mer än små snuttar på dagarna...
    Elton mår jätte bra,det syns på hans goa ben och kinder att han mår TOPPEN och får precis allt det han behöver...jag lovar dig...

är det nån som haft problem med att eran liten ger upp att amma?hon tröttnar,det tar ju så lång tid innan det rinner till och kommer inte jätte mycekt....hur har ni gjort då? MAn blir ju så orolig när de går ner i vikt...jag ska testa att amma henne varannan timma igen...hoppas det blir bättre.!
Svar på tråden Augustibebisar 2008