MissH; nu gör vi det
m0e; haha underbart
Amelie; stackar plutt som inte är bra...
VT; jag kände inte av min äl innan men nu gör jag det,kan inte riktigt förklara hur men jag känner igen det du säger.
Vad fick ni för tid på babysimmet?
wiem; urs jobbigt...
Kesso;va tråkigt...gott att du får hjälp av dina föraäldrar iaf...
carina; duktig kille
Mareld; welcome home...härligt att vara borta ibland,blir som semester.
Tack för alla lyckoönskningar och peppning...väl behövligt ibland..
Va roligt att de flesta gillar smakisarna
Nu är vi hemma efter två dagar på drottningg silvias barnsjukhus..vi blev skickade dit mer remiss i måndags men det fanns ingen plast så vi fick återkomma på tisdag och hemma nu...anledning var all hon inte äter tillräckligt..de tog de flesta tester massor stick i figer och tår och urinstickor mm mm mm...massa oklara mesked,massa ovatande...mycket jobbigt...men hon är väldigt pigg och med osv så de ser inget fel på na

men iom att alla test visade bra fick vi åka hem på permiss i natt och tillbaka i morgon för vägning så får vi se om hon gått upp eller ner...så nu ammas hon sen efter det ersättning...men hon ätar konstigt,ibland 20mjölk+30ersättning.50mjölk ingen ersättning.30mjölk 30ersättning osv...helknepigt..men nu ammas hon var tredje timme istället för varannan...får se hur det går....
i boken "attväxa och upptäcka världen" är det den 19veckors fasen som håller på från v.14-19?