• Lana

Augustibebisar 2008

VT;precis...såååå vackert,ska ta en härlig promeand i det snart..!
    Stackars Marcus,hoppas han blir bättre snart...

heidi; ja det är alltid något man glömmer...åh va trevligt men en mini semester!

• Lana

heidi; nä precis det är ju väldigt smidigt...så han behöver ju EG bara kläder...men man vill ju ha mycket mer med...hmm blöjor hur tänker du Annika!det måste vara snön

carina; vi ska ta en Underbar promenad i snön...

• Lana

carina; oj ingen aning men det är nog rätt kanllt när snön lägger sig...ja då massor vägarna är vita fy va läskigt,hoppas inte det händer er igen....

• Lana

lille;jag hittade en tråd med bla detta klippet i...men vågade inte lägga in det här men det är helsjukt...ska leta upp en jag tycktew va värre...

• Lana
    MissH;Carina; era pojkar är SUPER fina

Hallon;GRATTIS TILL MY!

Här är länken,och ha ljudet rätt högt så blir det bärre...

">

• Lana

Ja den videon jag la in e helt SJUK....jag lipade hur mycket som hälst...förstår inte hur man kan göra så mot en sån lite...sen höra bebisen skrika och han skratta...hua *ryser* resten av videon är typ psykologer som analyserar mm...

• Lana

VT;jepp jag med...alla får gärna bo hos mig,även om det blir trångt...jag ångrar också att jag såg på det,även att jag hittade den DUMMA tråden med MASSOR sånna videos...

• Lana

Nä med ljudet på är det åh så mycket värre...nädå jag lovar vill inte se fler sånna...nä man vill alla små väl...så jobbigt att man inte kan göra allt för alla barn....

• Lana

MIssH;HÄRLIGT härligt...såå glad för er skull...ja om han sover så här tidigt några dat till så blir det kanske lite myspys

Svar på tråden Augustibebisar 2008