• Lana

Augustibebisar 2008

VT; jadå det gör jag Okay,Ellys ser ut som grå lera..hur mycket olja och vilken olja skulle mna lägga i ersättningen för att det skulle bli ättare att bajsa?och hur var det med messmöret?

carina; Ok..Elly bajsade brunt när hon hade ätit plommonpure för magen fast det inte hjälpte... ovanlig att se

• Lana
    VT; Ok då ska jag testa det för hon bajsar jätte sällah och har hört MAX 3dgr när de får ersättning..ska jag lägga oljan/messmöret innan jag värmer vattnet eller när det är varmt?
    Vet inte än,i torsdags hade ho gått upp iaf,40g på 1dygn..Nu äter hon jätte bra med ersättning,inatt åt hon mer än 160ml men brukar äta ca 70-120ml.Drottning Silvias barnsjukhus var det nä inte sen i torsdags då jag var inne och vägde henne,ska väga henne i morgon hon min BM och på torsdag till barnmedicin på Öckerö för uppföljning och för att se vad vi gör i fortsättningen.Nja jag är inte så orolig,hon är pigg och mår bra det är huvudsaken.Det jobbigt är att jag såå gjärna vill amma men det går inge vidare,ammar innan hon får ersättning men tror inte det håller i längden.Men ett tag till,så det är tugnt,men du vet ju precis hur jag känner.!Va söt du är,så härligt att det finns människor som bryr sig...

KaOl;Ok då frågar jag omd et på BVC i morgon för att vara säker...Tack!

Nu tillbaka till Wallander,har alltid dissat dem men de var faktiskt bra
  • Lana
    VT; eg är det ju så...jag vet försöker sägad et till mig själv och mikael är jätte duktig på att får mig att må bättre...men ibland faller det på en..Okay det är bra då vet jag,ska testa det så jag slipper ge henne laxeringsmedel varje gång det är bajsdax för det är INTE bra.Ingen aning var astrid Lindgrens sjukhus ligger faktisk ja det är vi,jag har inte ätit som vanlig och trött annars OK...Nä sitta hemma ensam e inge kul.det får jag göra nu ett tag framöver,Mikaels chef är rätt smatr och med jämna mellanrum så bokar han inte för mycekt beställningar så de inte riktigt hinner.de är ju bara tre i verkstaden..jaja tröttsamt...

Hallon; ja jag längtar såå tillbaka när jag läser sånt

Carina; Lycka till i morgon!

Wiem; men det var så Ellys bajs såg ut,vad är det det kan vara då?
  • Lana
    wiem; jag var magsju för några dagar sedan,men Elly va inte det..vi har tid hos läkaren på torsdag,BVC skulle rapportera så vi tar uppd et då...hon bajsar ju så himla sällan tösen så jag vet inte hur länge det varit så i magen på henne tyvärr...TACK för svaret...

läser resten sen..!
  • Lana
    heidi; Elly sov mellan oss de första två nätterna.men sen har hon sovit i sin säng..i sitt rum,fast det är inga dörrar mellan

lille;sötnosen...

VT;jasså julgodis,vava det jag sa..gottegrisa

angel; stora killen ju

jucea; urs jobbigt att ni alla tre har feber..

varit hos min kusin och ätit god lax och pastasallad mmmums..
    I dag på BVC så vägde Elly 4215g *Stolt* alltså har hon gått upp 205g på 4 dar..hon var nu 58,5cm hon börjar blir stor...50kläderna börjas att rensas bort nu..roligt,är änna trött på dem nu
  • Lana

VT; ja det gör det som tur är,känns skönt att hon går upp nu äntligen.

Jucea; ja det är jätte trist men huvudsaken är ju att hon mår bra.precis så det inte var något fel på magen eller dyl...

NU är det sängdax här...natti flickor!

• Lana
    Kesso; de sa inget om det,eg vill jag bara amma henne,tror du det går att sluta med ersättningen så amingen kommer igång helt?elakt kanske...hur går det för er?

jucea;jag är med i goboken!tycekr det är fina grejer!
    stackas liten..

MissH;Åh va roligt HOPPAS det håller i sig.

Heidi;åh va himla roligt för er...ni får nog fyllt ut huset ändå tror jag,med både barn och annat

snart;ojoj det är väldigt jobbigt...min mammas sambo har varit sån i ca 5månader nu men har äntligen insett att ha inte mår bra...mamam har pratat med han men oftast hjälper int det...fikks det nått tydligt sätt du kan visa att personen faktiskt mår dåligt?vilka som drabbas mm?

carina&lille; FY va läskigt...
  • Lana
    snart; va jobbigt..sånt är jätte klurigt.hoppas verkligen att det blir bättre snart.
    passa på med lite egentid när han sover
  • Lana
    heidi; ja precis ås får man ju göra...farligt att börja använda dem till förråd iaf jag fattar men ni kommer ju ändra,måla om mm och sätta ER prägel på det...så nok kommer det bli erat allt...
  • Lana
    LinaS;haha congratulation!

VT;vad för show har ni varit på?

MissH;jobigt att det föll tillbaka,fast det kan bli bra i dag igen.äter han eller snuttar då han vaknar?
Svar på tråden Augustibebisar 2008