• Lana

Augustibebisar 2008

VT; den är super tycker jag,vi var på den förra året klart att den hade varit bättre med marcus

jucea; härligt

angel;hur gammal är han nu?

MissH; SKÖNT att han kom tillbaka
    härlig bild!

snart;hoppas du får jobbat in liter rutiner med lillen,när jag började med kvällsrutiner så vid 20 så la jag henne i sängen sen fick hon ligga där (om hon var nöjd) och filosofera tills hon somna,funkade bra

luzor;jobbigt jobbigt,hoppas de inte blir för många...krya på er!

KaOl; jätte fina är ni

här ska det bakas pepparkakor i dag
    Elly har inte bajsat på 3dar trots laktulos
    vi ska på farfars 60års kalas i dag.
    I dag har amingen gått bättre endast 30-40ml ersättning
    köpt en "ny" skötväska på blocket i dag,en svart skip hop,hoppas den är bra nån som vet?
    kort update bara
  • Lana
    angel;OK..

LinaS; det var jag som frågade ang skip hopen,har precis köpt en utan att ens titta på den mer än på bild,kom på att "tänk om den inte är bra"..bra att du är nöjd..regnar det lätt ner?ramlar saker up om man lägger den ner under vagnen?

snart;FY va tröttsamt jag hade blivit tokig på mikael...

Elly har sovit i 30min nu,helt sjukt...varför så tidigt....jaja i dag ahr vi gjort peppakakor och julgodis nu vet de skam va jag ska göra...hmm....barnmat skulle jag ju göra...har redan gjort potatis pure och morotspure,nu blir det äpple pure.
  • Lana

Ni får ursäkta att jag är ekran off här just nu och inte så social men jag har rätt mycket i hjärnan med denna satans amning Skrikandes

• Lana
    VT; man skulle skala äpplet/na och sedan koka dem och sedan mixa eller mosa dem. Samma med päron osv. här är en länk med toppen grejer! http://home.swipnet.se/wester-zakrisson/barnmat/smak.htm  har du frukter,potatis,kött,kykling mm mm(om du vill det då) även för de äldre åldrarna!

Nu har jag bärt på Elly i 40 min hon kommer INTE till ro i dag
  • Lana

snart;åh vi kan la byta??hade ju varit toppen skönt att han börjjar ta flaskan. Får jag fråga varför du vill det?sorry om jag missat det!

• Lana
    snart; jo da hon tar flaska men jag vill ju amma henne så hon har blivit lite lat nu men men ska la få na att amma snart igen.!

nu ska vi till BVC IGEN och se vadhon väger.TUR att det är helger mm nu så jag kanske inte får nån tid förän i januari,så tröttsamt att gå på alla koller.men det är ju bra att de håller koll...
  • Lana
    Snart;hade missat att svara:nä precis och det är ju tråkigt att man ska behöva bli van eg.Förstår dig,mycket tröttsamt.
  • Lana

lille;haha åh så härligt underbart.

hallon; va skönt att rutiner börjar fungera. Inte roligt med kräksjukan så "tur" att det "bara" var matförgiftning

BV;såå fint bild!

• Lana

I dag var vi hos BM och Elly hade gått upp 100g på 3dar vilekt är toppen.jag ahr varit så nervös för från att endast ge ersättning har jag gått över till att försöka bara amma,tycker det går bra och beviset kom i dag på BVC Nu väger hon 4375g och 59cm...SÅ skönt att hon går upp i vikt.
    Så sen förra tisdagen då hon vägde ca 4000g så har hon gått upp till 4375g stolt!

• Lana

lille; ja det är skönt faktiskt.mest för att man slipper allt tjöt från BVC och alla täta koller.nu ska hon snart få sprutan med

Svar på tråden Augustibebisar 2008