• Lana

Augustibebisar 2008

GOD JUL tjejer ha en underbar dag

nu ska vi till patille sen hem hit igen till Mikaels föräldrar....

mareld; HÄRLIGT att ha dig tillbaka!

KaOl; FY stackars dina små,hoppas de är bättre i dag.

BV;var det Nr 1 ni ska vara med i?

Kvack; men är den vi föräldrar som kom ut den 14? för det är den som var i vår butik men där var inte BV med?

• Lana
    KaOl;jobbigt jobbigt gott att det blev bättre under dagen..TUR att inte resten fick det....hoppas de kryar på sig till friska snart.

VT;tråkigt att du blev förkyld över jul..

Hallon; fy vilken OTUR!

Snart; tråkigt att han inte gillar flaskan,men tids nog gör han nog det men jobbigt när du så gärna vill det..

Jävla amning..ska ta några dar med BARA amning får se hur det går....hoppas på bättre men annars ger jag upp...blä
  • Lana
    BV;ojoj läskigt...sa dom vad det var för sjuk?
    Åh va mysigt sagt!

Snart; ja precis,säger ju att vi ska byta

LinaS; duktig Elliot var.Precis det gör inget,de behöver inteskynda sig men ändå är det såå roligt när de kan.
  • Lana
    KaOl;grattis

KEsso; jag har Dr brown flaskor för att de inte ger magknip och har bambino napp till med minsta hålet.en sån napp som är en plupp där fram som liknar hennes vanliga napp..
  • Lana
    Jucea; det är säkert bara en tillväxt period,fortsätt att amma tycker jag så gott det går.för de blir rätt fort lata Elly iaf!
  • Lana

Jag ska läsa ikapp sedan!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Min kusin fick nyss en bebis på lite mer än 500g i dagarna...shit hoppas den klarar sig!

• Lana

Äh nu blir det blått OCH jag raderade ALLT jag skrivit.FAN!
    Jaja ko iaf hem nu jag och Elly från min kusins.jätte trevligt med GOD mat och trtevligt sällskap.Så här såg menyn ut:
    Förrätt: Gratinerad Hummer, Halstrad Pilgrimsmussla med salsasås

Middag: Fläskfilémedaljong i svamp/chilisås, hasselbackspotatis, säsongens primörer

Vitlöks Grillade Cayenne kräftor o Kokta kräftor

Efterrätt: Hallonsorbétglass med Champagne i socker-frysta glas

Kaffet: Bayleys o kaloribomber

Trodde inte på det när jag läste det på hennes blogg,snacka jag blev överaskad då det faktiskt var lika lyx som det lät
    Nä nu kallar sängen,undra bara när Mikael behagar att komma hem.Han är på stan med kompisarna.Han är såååååååÅÅÅåÅåÅåÅååÅ kass på att höra av sig och tycker att när jag ringer så tjatar jag,men det tycker han bara när kompisarna är med.så jag har lagt ner att ringa men han ringer int eheller.SÅ irriterande,hoppas allt ära bra med han bara.

Gott Nytt År Och God Fortsättning Mina Favorit Tjejer!

God Natt På Er!

• Lana

Det blev inte blått,men jag kopierade maten från bloggen och det var i blått och allt jag skrev innan det blev så också blått,men inte nu ser jag

• Lana
    Mareld; det blev en lite flicka.

VT;vet inte det var min syster som fick veta det och hon hade glömt fråga...hon vet inget om sådant här

Kesso; nä som tur är gör hon inte det.

Amelie;jag var MÄKTA sur på han...telefonen hade "stängt" av sig när han tappade den säger han och han hörde inte av sig förän 05,20 och visste inte var han var,var han hade varit eller något...men jag var så lättad att han ringde.men fasen han MÅSTE lära sig till nästa gång att ringa,runt 04 så hade jag ringt alla sjukhus och polisen och jaga upp min megafulla pappa för att passa Elly om hon vaknade för jag körde runt och letade efter honom i en timma...IDIOT!
    FY va läskigt,fick läsa 2ggr för att fatta attd et var 2åringen som dött...fy va henskt jag ryser.!
    Åh sån lista vill jag med göra låter som toppen grejer att göra!

BV;det ska jag göra!

Pling; så ska du inte känna..vi har hur många som hälst att köpa till så vi har bestämt 200kr till alla utan barna som får för 150kr...vi ska ändå köpa till ca 15vuxna och 6barn så det är massa pengar.

Lille;haha underbara barn..så typisk och härlig komentar.

carina; kommer den ut i tidning med eller är det bara på nätet?
Svar på tråden Augustibebisar 2008