Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Wiem: Vet inte varför dom gör så. Men Elton kan oxå få för sej o göra de ibalnd, inte så ofta dock!

Lana: Jag förstår de :/ Ger ni ersättning oxå eller?

BV: Vilken sött kort

Måste få skryta lite haha!
    Jag natta precis Elton, med endast tutten o snutten, i sängen Visst tog de lite tid, men han somna utan att bli vaggad eller nått! Hur bra känns inte de?! Jo, FÖR JÄVLA BRA ska jag tala om haha!

Dock tror jag INTE att han sover för natten, han brukar ju inte somna förren vid 12. Men ändå, en bit på vägen som VT sa

• MissHellen

lille: Han somna inte i sin säng, utan våran haha! Men, de är på G iaf

• MissHellen

Lille: Nja, han sover som vanligt.. Han somna ju 22:00 i går kväll, vakna 00:38 gav han tutten o sov 20 minuter innan han ville ha mat. Sedan åt han väl varannan timme eller så

Ojojoj, de gick lika bra i kväll. Eller BÄTTRE! Bytte blöja på han 22:00, 22:20 gick jag ur sovrummet, då hade han sovit en stund Samma sak i dag, tutten o snutten brevid mej i sängen! Woho

• MissHellen

I går gick nattningen/nattningarna sådär.. R tyckte att jag skulle testa lägga Elton tidigare (då jag lägger han 22, innan vägrar han ju o somna. Jag vet, de är sent!) så jag la han vid 20 o han somna på direkten nästan, en kvart tog de. Men, han sov ju så klart inge länge, han sov en timme. Sedan ville han upp, testade med mat först, han somna om då men bara i 5 min..

Sedan la jag han igen vid 22, då tog de längre tid.. Tog nog nästan 45 min då. Så jag somnade oxå Haha, klev upp då R kom hem, sa hej, gav han en puss sedan vakna Elton igen. Då gick jag o la mej med han, så då somna han för natten o vakna inte förrän efter 01 nångång Dock har hans ovit ganska dåligt resten av natten!

VT: Tack för kommentaren på bloggen, de har gjort min dag i dag iaf Peppning behövs kan jag lova!

• MissHellen

Lana: Skönt att de börjar ordna upp sej, hoppas hon går upp som hon ska nu Lycka till med allt nu!

Kaol: Haha, har du oxå en Budda? De kalla min mamma Elton oxå, så nu har jag oxå börjat med de
    Jag vet dock inte vad Elton väger nu, men satt han på vågen hos mormor då vägde han precis 8 kilo ska ringa BVC så vi får komma dit, men dom svarar ju aldrig..

• MissHellen

Wiem skrev 2008-12-11 12:24:23 följande:

Har ni oxå fått Pampers Village magasine i brevlådan nyligen? Bara undra, den innehåller en rabattkupong på blöjor, new born.. men varför skickar dom ut rabattkuponger för blöjor till nyfödda när man har en tremånaders??
    De har vi oxå fått, tänkte samma tanke! Knasigt
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-12-11 13:35:13 följande:

Det var Linas kompis.
    Jag bakar julgodis för fulla muggar har! Har gjort snickers och håller på med ischoklad (ysch, äckligt, men M gillar det) och knäck. Sedan blir det kola och kanske marsipantomtar.
    Så duktig du är Jag har inte gjort ett skit ja :/ Men till helgen tänkte jag så på stort o göra snabbkola, som tar 10min haha!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-12-11 14:28:46 följande:

MissH Det är sån snabb jag gör med. Det stannade vid knäck och snickers, sedan tog de små formarna slut. Får köpa mer imorgon.
    Jaha Har aldrig gjort de, funkar de bra?
  • MissHellen

VT: ja, gör de De vore super kul!

Mareldsbarn: Jaså, har Julia oxå svårt o somna på kvällarna?
    Ja, jag lägger hällre Elton 22 då jag vet att han sover för natten då. Än lägger han 20 o han vaknar hela tiden!

• MissHellen

Är de nån som vet om man kan frysa barnmat, alltså på burk?

Tänkte nämligen börja testa de på Elton i morron, men en burk tar ju inte slut på två dagar.. Känns hämskt o kasta allt!

BV: Jag har BDB, har blivit vänn med dej där nu

Svar på tråden Augustibebisar 2008