-
Vilket fynd! Jättefin vagn! En av mina kompisar hade en precis sån till sin dotter när hon var liten och jag kan säga att nypriset var betydligt mer än 750:-!MissHellen skrev 2008-10-20 10:14:55 följande:MissHelene.bilddagboken.se/p/dayview.html... Där bland bilderna är våran nya fynd vagn, för 750 kronor Super nöjd! Hoppas bara vi får våran andra vagn såld nu, för annars har vi tre vagnar haha!
-
VT: Usch ja, inget kul att se honom så krasslig. Jag har sovit skitdåligt i natt för att jag velat ha koll på honom. Dessutom har han vaknat en massa gånger för att han varit så täppt i näsan.
Får hoppas att han snart blir frisk igen!
-
Amelie: Ah, fyller du år idag??! Ett stort GRATTIS!!!

-
Lana: Jag tycker att det låter som en förlossningsdepression. Den behöver inte komma precis när bebisen är nyfödd, utan kan komma ett tag efter också. Har du pratat med dem på bvc hur du känner dig? Förhoppningsvis kan de hjälpa dig och att du får prata med någon. Du ska inte behöva känna dig värdelös, för värdelös är du absolut inte!
På bvc här så får man ha ett "mamma-samtal" några veckor efter förlossningen. Tror det kallades för epds-samtal?! Man fick då fylla i ett formulär om hur man mår och känner sig i olika situationer. Har ni andra här fått göra det på era bvc också?
En stor kram till dig Lana!! Hoppas du får hjälp och snart mår bättre!
-
På den här sidan står det mer om förlossningsdepression och epds:
www.fhi.se/templates/page____685.aspx -
Haha, åldersnoja eller inte... en annan har ju inte fattat att man redan passerat 30!
För ett tag sen ringde det nån snubbe hit och hade nån sån där marknadsundersökning. Hur som helst bad han att få prata med den i hushållet som var mellan 16 och 29 år, och smarta jag svarar att "ja, då är det nog mig du ska prata med!". Det tog en liten stund innan det slog mig att jag faktiskt har fyllt 31!
-
Ja, ÄNTLIGEN är han hemma igen!!Mareldsbarn skrev 2008-10-20 16:49:11 följande:Men Lille; jag har missat att din katt är bortsprungen! Har ni fått fatt på den än?
Sent igår kväll när jag gick ut med hunden så passade jag på att locka på honom - och jag fick svar! Han kom glatt springande och ville in och det var som ingenting hade hänt. I lite mer än två dygn var han borta! Usch, var orolig jag har varit. Han är ju inte van vid att vara ute och så bor vi nära en stor väg...

Hemma igen! -
Åh fick mail från Buzzador nu att jag kom med i fotoboks-kampanjen! Perfekt, för jag har en massa bilder som jag tog på en kompis bröllop i somras och som jag ändå hade tänkt göra en fotobok av!

-
Suss: Ja, det var skönt att han kom hem katten. Nej, kastrerad är han inte än... har uppfödning och han är vår avelshane... tänkte att jag ska använda honom till 1-2 kullar till och sen blir det kastrering för hans del. Men när de är fertila så kan de ju vandra iväg rätt långt om de känner doften av en löpande hona t ex.

-
Snart: William som tidigare har älskat sjalen och selen har också kommit in i en fas nu då det inte är alls roligt att vara i dem. Testade häromdagen att ha honom framåt i sjalen en liten stund och då var han supernöjd! Men än är hans huvud inte tillräckligt stadigt för att han ska sitta så några längre stunder.