Augustibebisar 2008
linn78: Oj förstår att det måste vara jättejobbigt att han skriker så mycket.
Verkar det som han har ont någonstans? Kolik? Något han inte tål?
linn78: Oj förstår att det måste vara jättejobbigt att han skriker så mycket.
Verkar det som han har ont någonstans? Kolik? Något han inte tål?
Nu har jag pysslat lite här med en dopinbjudan... vad tror ni? Ser det FÖR blommigt ut?! Kanske gör om den helt sen... min hjärna är lite för trött för photoshop ikväll känner jag...

Tack allihop!
Jag tar nog bort blommorna helt sen och gör det enkelt med nån ram runt eller så tror jag!
Slängde ihop en ny dopinbjudan lite snabbt... så vilken ska jag ta - denna eller den andra?

Så där ja... tror jag har bestämt mig nu... så här får det bli...

VT: William vill också bara sitta. Han är väl ingen liiiten bebis heller som bara ska ligga ner verkar han tycka!
Så när han ligger ner så kämpar han med hela kroppen för att visa att han vill upp!
Nu är jag igång och photoshoppar igen!
Adam och hans kompis ska ha kalas nu i november så jag har fixat inbjudningskort.

jucea: William är också lång i kroppen. Han är ju egentligen inte jättelång (strax över 58 cm sist vi var på bvc), så vi får väl se om armar och ben kommer ifatt här också!
Jag köpte bodyförlängare för nån vecka sen. Kalasbra uppfinning! Nu kan han ha sina bodys i stl 62 igen. De gick ju knappt få på innan för det stramade så uppe vid halsen när jag skulle knäppa knapparna där nere.