Inlägg från: lille08 |Visa alla inlägg
  • lille08

Augustibebisar 2008

linn78: Oj förstår att det måste vara jättejobbigt att han skriker så mycket. Verkar det som han har ont någonstans? Kolik? Något han inte tål?

• lille08

Nu har jag pysslat lite här med en dopinbjudan... vad tror ni? Ser det FÖR blommigt ut?! Kanske gör om den helt sen... min hjärna är lite för trött för photoshop ikväll känner jag...

http://www.familjeliv.se/hem/lille08/gallery/phpfm01kl.jpg

• lille08

Slängde ihop en ny dopinbjudan lite snabbt... så vilken ska jag ta - denna eller den andra?

http://www.familjeliv.se/hem/lille08/gallery/php9pti39.jpg

• lille08

Så där ja... tror jag har bestämt mig nu... så här får det bli...

http://www.familjeliv.se/hem/lille08/gallery/phprzd0um.jpg

• lille08

VT: William vill också bara sitta. Han är väl ingen liiiten bebis heller som bara ska ligga ner verkar han tycka! Så när han ligger ner så kämpar han med hela kroppen för att visa att han vill upp!

• lille08
    jeng skrev 2008-10-28 18:34:37 följande:
    lille:jag gillade första kortet, men det här sista var fint också :) du hade ändrat på några blommor nu va??hur får du till sånt där i photoshop? alltså jag vet ju att många scrappar i ps nu, finns det typ mallar att ladda ner och sådär? jag jobbar ju med grafisk design, men det är ju i indesign, och där frilägger vi ju själva om vi behöver grejer... men det där var ju superfint! antar att du inte har gjort blommorna själv? eller det kanske du har, vad vet jag!
    Japp, jag tog bort några blommor för att bilden skulle synas bättre. Jag har gjort kortet i Photoshop och det finns massor med grejer man kan ladda ner från nätet när det gäller digital scrapbooking (finns en hel del sidor här på FL som handlar om det och där det finns länkar till sajter där man kan ladda ner gratismaterial).

Hihi, nä blommorna har jag inte gjort själv!
  • lille08
    Mareldsbarn skrev 2008-10-28 20:36:26 följande:
    VT och Amelie: Tack söta ni! Ja ni har ju däkert rätt. Den lilla vakna tiden skrattar hon o pratar så visst mår hon bra. Nu ligger hon vid bröstet o äter dock m stängda ögon för dom har hon inte ens öppnat sen hon vakna nyss. Världens sötaste sömntuta
    Här är det tvärtom! William har sovit mycket mindre de senaste dagarna än han brukar göra! Men vem vet, det kanske blir en "sovaredag" idag... han vaknade vid ca 8:30 och somnade om igen efter knappt en timma... i vanliga fall är han vaken mellan 2-4 timmar på morgonen innan han tycker det är dags att sova igen...
  • lille08

jucea: William är också lång i kroppen. Han är ju egentligen inte jättelång (strax över 58 cm sist vi var på bvc), så vi får väl se om armar och ben kommer ifatt här också! Jag köpte bodyförlängare för nån vecka sen. Kalasbra uppfinning! Nu kan han ha sina bodys i stl 62 igen. De gick ju knappt få på innan för det stramade så uppe vid halsen när jag skulle knäppa knapparna där nere.

Svar på tråden Augustibebisar 2008