Augustibebisar 2008
VT: Fy så otäckt!
Håller tummarna att det är godartat! Men jag förstår absolut din oro.
VT: Fy så otäckt!
Håller tummarna att det är godartat! Men jag förstår absolut din oro.
Carina: Ja, visst går tiden alldeles för fort!! Jag vill ju att min bebis ska vara liten bebis läääänge... men inser att han inte alls kommer vara det... ![]()
KaOl: Skönt med bra nattsömn!!
Här brukar nätterna vara bra, men igår sov William mycket under dagen och sen somnade han för natten redan vid 18:15. Det var inget bra, för vid 3 i natt så tyckte han att det var morgon!
Vi låg kvar i sängen och slumrade fram till kl 7 ungefär, men fy så seg jag känner mig nu! Har vant mig vid att han annars sover bra om nätterna.
Nej här har vi inte heller börjat med smakisar ännu. William blir 3 mån gammal först nästa vecka och vi väntar nog också tills han är runt 4 månader. Så länge det funkar bra med amningen och han ökar i vikt som han ska och verkar vara mätt och belåten så känner jag ingen stress att börja ge honom annat.
Jucea: Så där är det vissa dagar här. Då hänger William i tutten mest hela tiden och tycks aldrig bli mätt!
Hihi, här är det inte Mora Träsk som gäller... utan tv-reklamen!! Den är väldigt spännande tycker William! ![]()
Vad ni skriver här... har lite dåligt med tid över till datorn emellanåt känner jag!
Jag, William och Sixten (hundvalpen) har varit ute på morgonpromenad. Minusgrader och snö har vi här idag, men även SOL! Härligt!
Har ni sett denna länken förresten?! Usch, jag vågade knappt titta!
www.liveleak.com/view
Angeluzia: Välkommen hit!!
Jag är mamma till William som föddes den 26/8. Han var 3640 g och 50 cm då. Hur stor han är nu vet jag inte riktigt. Det var nån månad sen sist vi var på bvc. Men rund å go är han!
Gissar på att han kanske kan vara mellan 6½-7 kg?! Vi ska till bvc den 1/12 då det är dags för en något försenad 2-månaderskontroll (ja, han hinner ju faktiskt bli över 3 mån då). Barnläkaren var sjuk sist vi skulle dit.
Vilket underbart väder vi har här idag! Solen skiner och det är alldeles vitt på marken. Ska äta sen frukost nu och sen ut och ta en promenad.
VT: Tänker också på er idag! Hoppas att det går bra med M. *kram*
Lana: Fy vad jobbigt att hon inte ökat i vikt! Men försök att inte se det som ett misslyckande. Oavsett om hon får mat från dina bröst eller genom en flaska så är du ändå den bästa mamman hon kan ha! Håller tummarna för att hennes viktkurva snart pekar uppåt.
VT: Här är en till som tänker på er!!! Vilken mardröm.
Massor med kramar och hoppas nu att det går bra med operationen och allt. *kram*