vt: härligt att han har fått kommahem nu. tänker massa på er. Det väcker ju så många tankar hos mig, hur jag ska försöka uppskatta att vi är friska och krya. Väcker självklart en del tråkiga känslor eftersom mina föräldrar både gick bort i cancer för 23 år sen. Jag hatar verkligen den sjukdomen. Men det är ju supertur att läkarvården är så mycket bättre nuförtiden.
Måns vägde 7220 sist, 3 månader gammal. En liten sumo är han. Amningen fungerar bra, men han kräks och strular vid ena bröstet ibland med. Jag är jätteglad att vi inte behövt oroa oss för ersättning och huruvida han får i sig som han ska osv. Han pruttar massor och bajsar genom sina kläder, ibland flera gånger om dan. Han har blivit mycket lättare att lägga, inatt sov han i sin egen säng mellan 23-02.
Och nåt coolt: måns har varit snorig och vi har kört med koksaltdroppar i näsan, har fungerat halvbra. Idag droppade jag ett par droppar bröstmjölk i hans näsa och vips var allt snor borta. Sjukt va. Borde kanske prova på mig själv med ;).