Inlägg från: Rimfolina |Visa alla inlägg
  • Rimfolina

Augustibebisar 2008

VT, tänker på er och håller tummarna! Kram.

• Rimfolina

VT, lilla gumman... Jag önskar er all lycka till, det kan ju faktiskt gå jättebra! Tappa inte modet! Bamsekram.

• Rimfolina

VT, tänker på er hela tiden och hoppas att vårt tumhållande har hjälpt er genom denna dag. Du ska veta att även om du känner dig ensam så är du långt ifrån det. Hoppas verkligen att ni får positiva besked nu. Kramar till alla!

• Rimfolina

Kan bara hålla med Mareld! Vi fortsätter att hålla alla tummar i tre veckor till! Kram.

• Rimfolina

Kesso: Nej, du är inte den enda som har haft problem med amningen. Jag själv har inte några stora problem men flera av de andra tjejerna har också skrivit om sina problem, du är inte ensam! Kom bara ihåg att det är ingen katastrof att sluta amma om det inte funkar, huvudsaken är att du och ditt barn mår bra! Kram.

• Rimfolina

Skönt att höra, VT! Känner att jag helt plötsligt slinker in i tråden enbart för att höra hur det går för er, allt annat känns så oviktigt. Ta hand om varandra och njut av livet under dessa tre veckor av ovisshet, så ska vi andra hålla tummarna under tiden. Kram.

• Rimfolina

Amelie, inte har jag fattat att du bor i Luleå! Då är du ju inte särskilt långt borta...

• Rimfolina

jucea, han har nog bara upptäckt sin röst, kommit på att det är han som låter och att han kan låta en massa olika (o)ljud.

• Rimfolina

GRATTIS och Lycka till, KaOl!

Fick en liten tår i ögat, VT. Roligt att ni uppskattade blommorna.

Hallon, om ni inte har hunnit fara kan det vara bra med lite plastad frotté i bilstolen om hon skulle kissa. Och som nån sa, en halvtimme räcker. På Tyras babysim rekommenderade de max en halvtimme för att barnet inte ska riskera att få i sig skadliga mängder klorerat vatten. På vårt badhus behöver man inte duscha barnet innan, vi tar med Ester i blöja och handduk och byter till badbyxor vid bassängkanten så att hon inte hinner börja frysa.

• Rimfolina

Amelie: Jaha, du jobbar med Matte! Såklart stannar våra samtal här. Träffade honom och Oliver i somras, annars är det länge sen. Pratar med hans pappa då och då när vi ses i affären eller på gymet men han har inte hunnit se Ester ännu, måste nog ringa och höra om de är i stugan nåt på vintern.

Svar på tråden Augustibebisar 2008