Alltså, jag skulle bli skogstokig om min man drack som en del av era, jag förstår inte att ni orkar med dem! Eller, jag förstår att ni inte gillar det, såklart, men jag skulle nog kasta ut P om han fortsatte i den stilen nu när vi har barn (han har nog druckit sin beskärda del innan *minns svensexan*).
Var på bvc igår. Ester väger nu 6680g och är 66 cm lång. Hon har strl 68 på det mesta men både 62 och 74 passar ibland.
Snart, jag facebookar också.
Lägger alla sina barn i vettig tid? Ester är uppe med oss helva kvällarna, sover ibland en liten stund men sen ska hon äta igen. Hon äter jätteofta på kvällarna. Igår kom vi i säng vid elva och hon har inte ätit förrän 6:45, skönt! Sen sov hela familjen till 9:30. Både Patrik och jag behövde det, vi är jätteförkylda.
Idag har jag testat att ge Ester bröstmjölk från flaska för första gången. Det gick sådär. Hon tog den men slabbade mest runt med mjölken. Sen visade hon att hon iaf var hungrig genom att äta en massa på "rätt" sätt enligt henne. Jag fyller ju snart 30 och vet inte hur jag ska göra. Jag ska ha tjejfest och det skulle ju vara skönt att slippa ha med henne men vi får väl se hur det går... Ska ha den här hemma i byn så att jag kan gå hem och lägga henne och sen gå tillbaka om jag vill. Någon som har förslag på vad man kan fixa för enkel mat till denna fest? I övrigt ser upplägget ut så här:
Kl 16: En timmes svettigt boxpass för alla som vill delta.
Kl 17: Bastu, öl och massage för den som vill.
Ca 19: Middag, tårta, vin och tjejsnack kvällen lång...
Funderar på nån god soppa med bröd och sen en massa plockmat. Men kom gärna med förslag. Har en kompis som inte äter vitlök och en som inte äter skaldjur, annars är det nog inga problem med resten.