Augustibebisar 2008
jag bor i Umeå.. och med tova hade vi en fodrad fleece overall hela första vintern. Det, normalt med kläder under och en varm åkpåse räckte gott och väl för en bebbe här uppe i Norr.
jag bor i Umeå.. och med tova hade vi en fodrad fleece overall hela första vintern. Det, normalt med kläder under och en varm åkpåse räckte gott och väl för en bebbe här uppe i Norr.
vi har brio zento till vår stora tjej. Är nöjda med den, betalade typ 1200 för den på nån kampanj.
När Myra blir för stor för babyskyddet så får hon ta över den och så köper vi en ny till stora tjejen
jucea: Är det första gr han provar? Hoppas magen är nöjd om ett tag oxå
Kan ju bli för mycket av det goda även om de har aptit för det.
Myra äter en hel grötportion till lunch nu, har börjat prova hallon och päronpuré som smakis efter det men det gillas inte alls.
jucea: På vårt grötpaket står det 1 dl vatten och ca 3/4 dl grötpulver, kör med mild havregröt. Hon äter nästan upp en sådan portion.
tova bajsade 1 gr var tionde dag när hon var liten och mådde finfint
Vissa bajsar sällan så mår de bra och så, verkar inte ha ont så är det nog okej men har de ont och krystar och det kommer inget ja då kan ju laxermedel va ett alternativ.
Myra bajsar 2 gr i veckan ungefär, har gjort det sen hon kom.
Myra har sovit hela nätterna 4 nätter i rad.....20-8, väldigt skönt!
Pömsig här betyder ju som sagt.trött typ
Myra sov hela natten inatt oxå, väldigt skönt!
Ska oxå på fest! Båda tjejerna sover borta ikväll. Myra för första gången...iiiiii..känns lite i mammagropen, men det går nog superbra. Hon är hos famror och on är bra med bebbar! men jag saknar iallafall min lilla Myra!
vt: Vad kostar monsterbullarna!