Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

Augustibebisar 2008

inte dyrt för så mycket bulle Men som sagt om man ska resa ner så

• luzorsus

har aldrig känt av ett cellprov...har gjort iallafall 2 3 stycken men de har gått i ett nafs och inte kännts alls.

• luzorsus

har ätit hormoner-minipiller i över 12 år nu och jag har fått otroligt sköra slemhinnor. har läst någonstans att hrmonerna kan påverka en på det sättet. Funderade då på att ev sätta in en kopparspiral .gör det svinont att sätta in den?

• luzorsus

ja det är ju ingen kul läsning och man lider verkligen med henne. Jag har två bekanta som förlorat sina barn i magen, sent i graviditeten...och syrran har en vän som oxå gjort det....helt ofattbart.
    En av vännerna skulle ha barn strax efter det att vi fick Myra ...samtalet vi fick var inte va man väntade sig...usch! Så hemskt vad de måste gå igenom..ofattbart.

• luzorsus

jucea: Ja se till att han får veta att han lever PH! Köra bil full is a big NO NO NO!!!

• luzorsus

mareldsbarn: Vår näsfrida är guld värd när lill-fia är förkyld, väldigt enkel att få ut snoret med. Inte så poppis hos barnet men det går ju över på nån sekund...
    kostade typ 80 kr eller så och så köper man till en påse filter för en tjuga.

• luzorsus

jucea: Tror att de inet vill att man ger vällingen för att det kan slå ut amningen på ett annat sätt än gröten.har jag hört iallafall. Har även hört att folk som ger ersättning fått tipset att de kan börja med välling tidigare för att barnen redan är vana vid flaskan ..

• luzorsus

riktigt skitväder här..blåser som faan, regnar, halkigt, blä.......inge vidare väder. Måste snart gå ut med lil-tjoppa för vi ska hämta storasyster på dagis......en kort tur men hade hellre suttit hemma i värmen ( fast lägenheten känns ganska kall just nu)......hutter

Svar på tråden Augustibebisar 2008