• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Chester Copperpot
    Svar på #150
    Ja, alltså, jag kan ju inte svara för din man. Jag vet ju bara hur det är för mig själv. Men vad är problemet då? Om han hade runkat, skulle han ha sagt det då? Om han då säger att han inte har runkat, så får du väl tro på honom. Det är ju liksom ingen big deal...
  • Anonym

Chester Copperpot: Nej det är inget problem för mig . Jag blev bara så förvånad för vi är rätt så fria och har inga "förbud" eller så i vårt förhållande. Och jag vet ju att han har en stark sexdrift.

• Chester Copperpot
    Svar på #152
    Han hade väl en hangup på det där med föräldrarna. Bara att dom är i närheten kan ju vara hämmande.
  • Anonym

Chester Copperpot: Jo tack...Kan vara mycket hämmande!

• figurehead

Chester Copperpot skrev 2008-11-12 12:49:00 följande:

Svar på #152Han hade väl en hangup på det där med föräldrarna. Bara att dom är i närheten kan ju vara hämmande.
    Att dra i snasen är ju inte det första man tänker på i föräldrarnas närvaro.
  • Anonym

Är det nån av er killar, som upplever att ni runkar för mycket?

• Chester Copperpot
    Svar på #156
    Man kan inte runka för mycket... ;) Däremot för sällan...

Alltså, däremot är det ju ett tråkigt men nödvändigt substitut för sex. Nu är jag iofs singel, men när jag var tillsammans så hade vi sex istället, då fanns det liksom ingen anledning att runka... Beror ju iofs på vad man har för förhållande också, men vi hade rätt mycket sex. Blev liksom urkramad på sista droppen, hade inte kunnat runka även om jag hade velat...
  • Anonym

Chester Copperpot: Älskar att ha mycket sex! Men om jag varit tillsammans med dig så hade sett till att inte dränera dig helt...Älskar att veta att en man även runkar! Och han får gärna göra det framför mig

• Anonym
    Anonym skrev 2008-11-12 13:46:37 följande:
    Chester Copperpot: Älskar att ha mycket sex! Men om jag varit tillsammans med dig så hade sett till att inte dränera dig helt...Älskar att veta att en man även runkar! Och han får gärna göra det framför mig
    ja sånt är verkligen upphetsandeGenerad
  • Chester Copperpot
    Svar på #158
    Ja, du får väl komma hit då... ;)
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?