• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (Kille)

Anonym (RK) skrev 2008-11-11 21:55:13 följande:

Aaah så härligt att gotta sig i era runkerier... *L*
    Vilket kön har du och vad betyder *L*
  • Anonym (runknisse)

Anonym (Kille) skrev 2008-11-11 19:05:02 följande:

Anonym (runknisse) skrev 2008-11-11 15:30:49 följande: Nu får du bestämma dig.
    Min fru tvingade mig att skriva sanningen
  • Zamorak

Noll gånger, gillar inte att runka

• Anonym
    Don38 skrev 2008-11-11 23:04:30 följande:
    aldrig !!!
    Jag har lärt mej på fl att det inte är sant. Enligt fl så runkar ALLA.
    Dessutom så vet efflarna att min man runkar fast båda jag och han vet att han inte gör det.
  • Mattisdotter
    Anonym skrev 2008-11-12 09:40:25 följande:
    Jag har lärt mej på fl att det inte är sant. Enligt fl så runkar ALLA.Dessutom så vet efflarna att min man runkar fast båda jag och han vet att han inte gör det.
    Ja, och då måste han vara en riktig mes som antagligen inte gör det för att du förbjuder honom
  • Chester Copperpot

Minst en gång om dagen. Ibland flera.

Hade jag haft tillgång till sex så hade jag haft sex minst en gång om dagen... ;)

Sen jag kom in i puberteten för en 20 år sen eller så, så har det aldrig gått mer än tre dagar utan utlösning. Jag blir tokig annars...

• Anonym

Chester Copperpot; Min sambo som är 40 plussare hävdar att han inte runkade en enda gång på 10 dagar i somras, när han var och besökte sina föräldrar i deras semestervåning...Ok? Jag tycker att det låter skumt, för han både runkar frekvent hemma och har sex med mig. Men han menar att det var hämmande då de var trångbodda..Kan det verkligen varit så?

• Chester Copperpot

Alltså, dom gånger jag inte har runkat på ett par dar, brukar jag få nästan tvångsmässiga våta drömmar som gör att jag kommer när jag sover, och så vaknar man med fläckar på lakanen istället. Inte så mycket jag kan göra åt det. Dom gånger jag har varit förhindrad av privatskäl, ungefär som den situation du beskriver, så har jag fått lösa det på annat sätt. Exempelvis i duschen. Men då får man ju städa efter sig, så att man inte lämnar några spår... :)

• Grabbo
    Anonym skrev 2008-11-12 12:37:45 följande:
    Chester Copperpot; Min sambo som är 40 plussare hävdar att han inte runkade en enda gång på 10 dagar i somras, när han var och besökte sina föräldrar i deras semestervåning...Ok? Jag tycker att det låter skumt, för han både runkar frekvent hemma och har sex med mig. Men han menar att det var hämmande då de var trångbodda..Kan det verkligen varit så?
    Japp! Det där stämmer.
  • Anonym

Chester Copperpot: ja det var ungefär så som jag resonerade när vi pratade om det. Jag menade att han måste ju ha löst det i duschen. Men han påstod att inte ens där kände han sig bekväm...Jag tror fortfarande inte på det han säger! jag menar, det finns ju nödlösningar. Om inte annat så får man väl ta en promenad till nåt avlägset ställe? Skulle jag ha gjort.

Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?