• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-12 13:36:08 följande:
    Är det nån av er killar, som upplever att ni runkar för mycket?
    Nej det gör inte jag.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-12 13:46:37 följande:
    Chester Copperpot: Älskar att ha mycket sex! Men om jag varit tillsammans med dig så hade sett till att inte dränera dig helt...Älskar att veta att en man även runkar! Och han får gärna göra det framför mig
    Min dröm är att få runka framför en kvinna, hon skall givetvis vilja det eller att en kvinna frågar mig i verkligen hur ofta jag runkar.
  • mrbiig

Eftersom min sambo inte ville ha sex så fick jag tillåtelse att sätta mig vid datorn en stund

• Anonym
    mrbiig skrev 2008-11-14 10:10:19 följande:
    Eftersom min sambo inte ville ha sex så fick jag tillåtelse att sätta mig vid datorn en stund
    så om hon inte vill ha sex, så tycker hon att du ska sätta dig vid datorn och runka? vet hon om att du gör det? hon kanske är med?
  • mrbiig

Klart att hon vet det, nä hon är inte med, hon ville ju inte ha sex just då....men det har väl hänt att vi kollat tillsammans

• Anonym (tjej)

min karl (40) runkar flera ggr per dag och ofta på jobbet.. han menar att det är vanligare än man tror att folk runkar på jobbet..
    vi har sex flera ggr iveckan ibland flera ggr per dag.. men han runkar iaf.. oftast förmiddagar då han menar att han har mesr lust, och då är ju inte jag tillgänglig..
    stör inte mig.. han har alltid haft mycket lust.. men skulle gärna vilja att han vågade göra det när jag är med..;)

• Anonym (Kille)

Anonym (tjej) skrev 2008-11-15 22:19:17 följande:

min karl (40) runkar flera ggr per dag och ofta på jobbet.. han menar att det är vanligare än man tror att folk runkar på jobbet.. vi har sex flera ggr iveckan ibland flera ggr per dag.. men han runkar iaf.. oftast förmiddagar då han menar att han har mesr lust, och då är ju inte jag tillgänglig.. stör inte mig.. han har alltid haft mycket lust.. men skulle gärna vilja att han vågade göra det när jag är med..;)
    Jag tror inte det är vanligt att folk runkar på jobbet. Jag har gjort det en enda gång på över 20-år. Det var en sommar som jag var ensam på jobbet alla andra hade semester.
    När jag är på jobbet tänker jag nästan aldrig på sex då jobbar jag och är helt koncentrerad på det.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?