• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (M)

Nej precis att onanera är ju något personligt. Men jag kan förstå att vissa kan tycka det känns jobbigt om mannen eller kvinnan hela tiden väljer att onanera själv istället för att ha sex med en.

Anonym (Mannen) skrev 2008-11-22 07:46:11 följande:

Svar på #178Och onani är absolut inte i konflikt med sex med sin partner om man gör det själv. Alla fantiserar och det är inte sällan fantasin handlar om annan person än sin partner vilket inte heller är fel.
  • Anonym (Mannen)

Anonym (M) skrev 2008-11-22 07:47:46 följande:

Nej alla män runkar inte..det är naivt att tro så. Bara för att många gör det så är det inte något alla gör. Bor man ihop och är nära så kan man nog veta ganska bra om personen runkar eller inte. Likså att många har ett ärligt öppet förhållande och kan prata och varför ljuga om en sån sak? Jag tror inte alla män runkar. Som sagt..naivt att tro då.Anonym (Mannen) skrev 2008-11-22 07:40:58 följande:
    En anledning till lögn kan vara att man skäms eller tycker det är pinsamt. Dessutom tror jag att det finns tjejer som ser det som att dom själva inte duger vilket gör att han inte vågar vara ärlig. Kanske skulle ställa ut en sådan fråga här. Skulle vara kul att veta.

Jag skulle dö om inte jag fick runka så för min del är det svåt att förstå att det finns dom som verkligen inte gör det.
  • Anonym (man)

Jag har inte runkat sen jag träffade min fru och jag ser inget konstigt i det.. Varför självsmek när vi kan ha sex som är tusen ggr skönare!

• pappa pelle

Varierar lite, men ett par ggr om dagen blir det säkert.Och ni killar som har tjejer som vill se när ni runkar, låt dem titta på jag blir superkåt när min fru tittar på när jag runkar, ett till'gg! jag blir lika kåt när jag får se på när hon onanerar....

• Anonym (Kille)

Anonym skrev 2008-10-24 13:23:08 följande:

ja, som rubriken lyder.. :)
    Min dröm är att en kvinna frågar mig hur ofta jag runkar. Jag kanske inte svarar men det skulle göra mig lycklig att få en så intim fråga.
  • love 69

Anonym (Kille) skrev 2008-12-05 05:54:39 följande:

Min dröm är att en kvinna frågar mig hur ofta jag runkar. Jag kanske inte svarar men det skulle göra mig lycklig att få en så intim fråga.
    Hur ofta runkar du?

din dröm är uppfylld...
  • Neko

Anonym (Kille) skrev 2008-12-05 05:54:39 följande:

Sedan så kan du ju gärna berätta precis /hur/ du gör, om du vill ha en ännu intimare fråga =P
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?