Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jen- var dte enda kossan, jag som såååå gääärna vill ha en tröja med rosa randiga ärmar Gråter

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-07 23:12:28 följande:
    Du kanske har rätt men ibland får jag för mig att börja använda nåt plagg igen.. Men jag har lite som snart åker... Vissa av kläderna som P varit superfin i passar inte alls på M. Jag ska snart lägga mig jag med men jag har så svårt att sova när inte F är hemma..
    Ja så kan det vara, bara du kan känna vad du vill sälja, men visst passar inte alltid tjejjerna i samma kläder, det gör inte mina heller.
    Oh, jag som sover så gott när gubben e borta o jag slipper höra allt snarkande.

Nu ska jag ta och göra kväller för imorrn bär det av till västerås för att titta på min bästa väninnas bebis, guuud som jag har längtat.

Sov gott
  • gosmamman

Gokväll- Har just kikat igenom 10 sidor BT, jisses vad man missar när man e borta en helg.
    Iaf var det sååå mycket fina molokläder (och lite annat fin också så klart). Och alla underbara bebisbilder, sååå fort det går med små pluttarna.

Jag träffade iaf min väninnas bebis i helgen och hon var sååå söt och liten. men jag blev inte sugen men jag njööööt av att få låna en stund.
    Mina barn e i sååå starka utv perioder båda två och det är mycket bråk sinsemellan så jag skulle inte kunna njuta av en bebis på det sättet jag önskar just nu.

• gosmamman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 21:20:09 följande:
    Neeeehe. Ingen som vill svara på grodfrågan just nu
    vaddå, jag har en grodklänning, vad undras?
  • gosmamman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 21:26:36 följande:
    Är den normalstor eller liten? i storlek?
    Jag har en 110/116 till min dotter som har 110/116 i alla andra kläder hon har i sin garderob och även småfolk och denna tycker jag e stor på henne, lång iaf.
  • gosmamman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 21:31:11 följande:
    Åh tack. då passar nog en 110/116 på min dotter.Jag hittade aldrig nån Molokatt lämpligt från Finland så kanske jag skulle köpa en groda istället...
    Hur stor är din tjej?
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-11-10 21:30:52 följande:
    hur verkar ärmarna? långa de med?
    Nä ärmarna tycker jag sitter bra, men kantbandet sitter åt liiiiite så den kasar inte ner även man man har kanske 1cm tillgodo på dom.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-11-10 21:33:36 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-10 21:30:23 följande: Ja jag med!
    Vad händer?
  • gosmamman
    Skrutteruttan skrev 2008-11-10 21:43:11 följande:
    Alltså måste bara skriva...igår jagade jag runt på NS jeans och hittade till en trivsam sida som heter mysgrodan.se....hittade lite allt möjligt och blev förtjust i en Molo body (space), köpte den men fick mail någon timme senare om att den tyvärr var slut. Tjejen meddelade mig att jag ändå kunde få vara med i utlottningen av en Molo-overall (kampanj som avslutades igår). Jag valde att köpa en body i mindre storlek.För en halvtimme sedan fick jag mail om att jag vunnit en Molo Polaris overall, fick välja färg och storlek. Det blev en rosa i 98. Himmel, snacka om flax (och jag som aldrig brukar vinna) . Är det årets modell och stämmer det att den ligger på 1200 i pris *nyfiken*? Glaaaaaaaaaaaaaaaaaad
    Grattis, guuud så kul *avis*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11