-
-
Jag har inte sååå jätte mkt, max 10 plagg men det känns jobbigt iafängeln83 skrev 2008-11-11 22:05:19 följande:Sorry Äh, känner precis likadant, så jag tar några varje dag, orkar verkligen inte sätta mej med allt på en gång.Fyyy så äckliga dom ser ut, man skulle kunna tro att dom blivit tvättade med rött och svart.Tjollabolla skrev 2008-11-11 22:07:24 följande:Det är nog 6:e gången dom ligger på T nu, ingen som vill ha dom
Nu måste jag säga godnatt, måste verkligen soooova. Vi hade en mardrömms natt inatt och imorgon ska tjejjerna ha dagis foto så vi måste upp i tid o göra oss fina -
Är inte den tröjan ursnygg till jeans också?FL Lisa skrev 2008-11-11 22:13:49 följande:dum fråga i den här tråden! klart du ska hitta brallorna.
-
Nä nu MÅSTE jag sova! Godnatt tjejjer, sov gott på er!
-
Gokväll ladies! Oj vad massa nytt o fint i BT!
havsvind- jag älskar verkligen dom där suitsen från mininûmph, speciellt den med bruna hästar, ångrar att jag aldrig köpte nån när Bebben var liten.
Tjolla- Vad fin vovven blev, hon blev minst 5 år yngre.
Nikki- Jätte fin rosa molo overall, verkligen härlig "hubba bubba" färg
Preggi- Vilke fiiina molo tjejjer, Trotts att jag inte är nån äkta molo mamma så är detta några av kombosarna jag diggar skarpt.
Liljan- Gud vilket mysigt litet hus, verkar ju ligga helt perfekt. Är det köper eller hyres? Skitsnygga sveastar kombosar också, lite avis belva jag faktiskt, vart hittade du dom?
Loveliva och liljan- Underbar pellefjant suit, den har jag helt missat, vart har du köpt den? finns den i tröja?
Butte- Fiiina bia i underbara kossor, hojta till när det är dax för bysserna att byta hem -
Tack snälla! Verkligen ett toppen hus verkar dte vara, är det mycket att göra innomhus?Zvartaliljan skrev 2008-11-13 19:31:47 följande:gosmamman - Huset är hyres. Suiten finns på kullerbyttan, poppilopp och ajabaja Sveastar är köpt på litenclothes.se
Jag spanade in den på ajabaja, hoppas den kommer i tröja sen. men jisses vilken chock jag fick när jag såg att dom hade rea på småfolk, trodde jag aldrig skulle inträffa. F-N vad synd att man har shopping stop,vi ska ju försöka ta oss utomlands.
Men som vanligt blev jag lite sur på småfolk, nu när det kommit massa nya bil o traktor tröjor mm så är det typiska "pojk färger" igen. Just småfolk tycker jag skulle kunna vara liiite mer unisextänkande när dom e det i övrigt. -
Det låter verkligen toppen, blir ni två eller tre som flyttar inZvartaliljan skrev 2008-11-13 19:41:27 följande:Ja de håller på o tapetserar om o renoverar köket och ena toaletten för tillfället men det ska vara färdigt innan vi flyttar in. Sen kommer vi nog fixa till lite småsaker själva. Hyresvärden är supergo och står för allt om vi vill fixa till nåt 'Ja jag önskar också att Småfolk gjorde lite mer flickiga tröjor men med pojkiga tryck...Maia älskar ju också bilar!!
.
Bebben älskar också alla möjliga motorfordon så hittills har jag köp rosa NS tröjan med röd moppe och me&i tröjan med en rosa monster truck men jag skulle gärna ha en i småfolk också. -
Grattis, är det finska tradera? Kan du finska?Quiet thoughts skrev 2008-11-13 19:43:12 följande:Jahapp Jag vann denna då www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=9087413...
-
Ok, jag visste inte riktigt hur allvarligt det var mellen dig o maias pappa, jag har ju liksom bara varit en 50% i tråden under höstenZvartaliljan skrev 2008-11-13 19:48:13 följande:Tre såklart och inom ett år hoppas jag på en fjärde
.
Kul att ni hoppas på syskon, det är härligt -
http://annacill.e-butiken.se/show_product_pictures.asp?artnr=småbodsvampw08
Denna var väl suuuper söööt