Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-30 20:42:33 följande:
    ja eller stad bodyn på poppilopp tillsammans med ett par röda velourisar från lindex
    ska kika
    J esssica skrev 2008-10-30 20:39:06 följande:
    Haha vad olik mig där äe jag bara sliiiter upp paketen
    tihi, det brukar jag göra men sambon bara glodde ilsket på mig när han kom in med posten så jag bara la det åt sidan och vill öppna den när jag kunde njuta lite mer utan hans ilskna tryne.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-30 20:42:33 följande:
    ja eller stad bodyn på poppilopp tillsammans med ett par röda velourisar från lindex
    näää, jag är inte helt förtjust i den och jag tror inte det är hennes stil riktigt heller, hon är lite mer brun....som jag  typ. Den fanns bara i 74 också
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-10-30 20:47:37 följande:
    DE kan ha suits även om de fattat grejen med pottan Iaf här hemma  I LÖÖÖÖÖV suits !!!!!!!!Såå bra nu under overallen juu.
    Nä fyyy, jag orkar inte med suits nu när bebben är torr. Hon går ju själv ibland också och då blir det kämpigt.
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 20:49:36 följande:
    Just ja. NY BILD Lika bra att varna alla förvirrade pölser!
    ja jag funderad en liten sekund innan jag toh mig för att läsa, tjollaSkrattande
  • gosmamman

Jag vill helst ha en småfolkssuit med matchande hjälmmössa.

Nån som vet nån shop med hott om mössorna?

• gosmamman
    FL Lisa skrev 2008-10-30 20:54:22 följande:
    Den här bodyn shoppade jag förra året på mässan. Betalade en hundring för den har jag för mig
    åh, den är såååå sviiin gullig! Jag hade den till bebben när hon var mindre . Hoppas jag hittar någe fiiint med bra rabatt.

Om jag inte hittar ngt e jag sigen på rosa suit med kära elefanter. Vet nån om det finns hjälmmössa i det motivet?
  • gosmamman

Gokväll i tråden, kikar bara in en snabbis för jag msåte verkligen soooova. har varit på underbara barn mässan idag och det var superkul men en lååång dag med massa tåg o buss.
    Tyvärr inhandlade jag inget danskt men jag köpte en svingullig suit + hjälmmössa till min väninnas nyfödda bebis av märket lilloliv och det var sååå fint, lägger in en bild imorrn kanske.

Til mina egna barn köpte jag bara majskrokar, några hoppande gummiplutt leksaker, massa nya nappar och en varsin supercool dricksflaska från nûby. Dom sov när jag kom hem så det blir kul att ger det till dom imorrn.

Gokväll och godnatt

• gosmamman

har ni sett detta:

KATVIG velour 40 %
    Gäller både jacka, byxa och boilersuit
    Färg: blue/green & red/light blue
    Gäller t o m 2 nov kl.24.00
    Allt övrigt KATVIG 30 %
    Gäller ordinariepriser
    Gäller t o m 2 nov kl.24.00
    Välkommen in på www.enzokidz.se
  • gosmamman

Gokväll ladies!

jag har lagt lite bilder i bt, ni får gärna kommentera bild nr 4, vet inte om jag ska skicka den på T igen. Är den så stor att det ser ut som ett nattlinne? passar hon i gult?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11