Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-03 19:57:28 följande:
    usch vad jobbigt! Du förtjänar lite surfing!
    Ja verkligen, ska nog t,o,m ta lite av sambons sliskiga "kaksmule mûsli" till kvällsmålet för att det är så synd om mig Flört
  • gosmamman

är lagersalgen imorgon? gud så kul för er som ska åka. Hoppas ni hittar massor med fynd och jag ser fram emot att se era bilder Skrattande

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-04 21:30:26 följande:
    Men gud vad fort det går. Jag tänker att hon är en liten 6 mån ungefär. Men vad duktigt att stå själv redan vid 9 mån. Tack för din åsikt. Det blir nog dom klänningarna. Nu återstår bara frisyr och färg på leggings eller strumpbyxor.. Jag kommer nog vela in i det sista..
    jag tycker också tjejjerna ser fina ut i småfolken Skrattande
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-11-04 21:23:02 följande:
    Duktiga söta lilla Hilda som kan stå! Hur gammal är hon? Jag hänger inte riktigt mer era små. Det går så himla fort!
    jag blev också alldeles paff när jag såg henne stå i BT, det brukar ju vara söta pluttiga vagnbilder på henne eller liggandes på golvet. Hade för mig att hilda och jen80`s ava var lika gammla men det kanske är novjennys tös hon är jämngammal med?
  • gosmamman

Godmorgon! Sitter här med världens grinigaste o rastlösaste ungar som varit hemma från dagis i snart två v, vi måste masa oss ot å få lite frisk luft strax.

Så avis jag blir när jag kikar i BT och se kaniner, kossor och verktyg. Precis det jag vill ha. Trodde faktiskt inte det skulle finnas kaniner eller kossor men verktyg var jag ju rätt säker på att det skulle finnas.

• gosmamman

Gokväll i tråden! Fiina molofynd ni fått tag i, jag e sååå rysligt avundsjuk på kossorna.

Loppans mamma- Guud så fiiin Maia är i sin grod klänning! Vilken storlek har hon på sin?

• gosmamman
    081016 1 skrev 2008-11-06 20:08:00 följande:
    86/92 och den passar perfekt
    Ja jag såg att den satt jättefint på henne, jag hade hoppats att du skulle säga 98/104, försöker övertala mig om att min stortjej INTE kan ha 98/104 utan att jag köpt rätt storlek till henne 110/116.
    Jag vet inte hur jag ska göra med den förbenade klänningen. jag tycker småfolk e så stora iår, iaf för min stortjej som e så kort och smal.
    Bebben är ju också kort men lite rund så hon fyller ut sina plagg lite bättre.
    Storasyster har ju en småfolkströja i 98/104 men den tycker jag ser lite liten ut på henne men det är ju från vårkollektionen och de är ju minder.

Fy vilket velande, jag har iaf redan tvättat klänningen så jag behåller den väl också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11