Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-10-31 11:46:30 följande:
    jaaa det ska jag jöö hmm ja man kanske skulle gömma den jag har o hålla tummarna att det finns denna ggn oxå
    Jaaa Göm Så kan du köpa flera var till dem nästa vecka istället
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2008-10-31 11:56:28 följande:
    haha japp du vet inte uuuunegfär vad de kan ligga på för pris??=)
    Kommer inte ihåg exakt och då köpte jag ändå sådanaGenerad men jag köpte Molovantar för 30 dkk så jag tror nog att det är bra pris på luvorna med Visst kostar både rånarluvor och vantar runt 200 kr annars?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:04:18 följande:
    oj det var billiga vantar
    Japp Inte konstigt att jag köpte flera och sålde dyyyrt på T va
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2008-10-31 12:10:38 följande:
    åhh vantar behöver vi oxå ;) alltså e jag snål men melker behöver inte såå mycket  kläder just nu.. o jag ska inte ha ngr ytterkläder på molo utan ev mössor... kanske ngn tröja till killarna e 2000 danska för lite att ha med sej??? herregid det blir ju iallafall 16 suits
    Jag handlade för 2000 danska sist och kom ut med en stor kasse- jättenöjd! Men hade jag haft mer pengar med mig så hade jag oxå köpt mer
    Tror du kommer långt med 2000 danska! Jag ska ha med mig 3000 denna gången utifall att... (iaf vad jag säger till gubben )
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:16:51 följande:
    men duuu. var är dina lagersalgsbilder då???
    Ja de är på gubbens dator nu men inte i mitt galleri längre..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:19:37 följande:
    amen jag vill se juuuu
    Ska se ifall jag får in dom i galleriet igen under dagen dåCool

Jag hoppas på mååånga suits stl 92 på onsdag- det är mitt main target..Hittade flera(!) oanvända 86or i litens garderob som jag glömt bort och de sitter perfekt nu men så som han har börjat växa så måste jag uppdatera storlekarna..
    Men jag vågar inte säga till gubben att jag ska släpa hem fler suits..då blir han galen
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:26:34 följande:
    bra jag väntar med spänning ska du dit på onsdag??? då måste vi ju ses där!!! kommer du till suitsen i strl 92 före mig så roffa åt dig två av varje så gör jag samma sak. våra grabbar har ju samma strl. Har du många suits?
    Bra- nu har vi en deal du och jag- två av varje oavsett print bara det är 92or så byter vi hög med varandra därinne sen

Jag eller sonen har några suits, gubben räknade dem åt mig igår efter att ytterligare en damp ner i lådanOskyldig Visade sig vara nr 30 som fick äran att bo här..Sen har vi några velourdressar, lite frotte och annat smått och gott
    Men jag kan inte rensa- alla är så fina ferrarisar,kossor,spitfire,uttrar, lamm,vattenfall..
    HUR rensar man? Tips ngn?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:38:03 följande:
    ja rensa är såååå svårt då har vi ungefär lika många suits du och jag, fast jag har inte räknat mina på sistone.japp vår deal- ta två av varje i strl 92, glöm nu inte jag inboxar mitt mobbenr så rings vi när vi är där
    Jaa- jag "glömde" säga till gubben att några var i tvätten också eller i växa lådan Han mår nog bättre på det viset..

Jag glömmer inte dealen, vinna-vinna läge ju  Vi träffas innan i kön in- vi nog lätta att hitta..leta efter den blåaste stackarn där i kön så är det nog jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-10-31 12:43:44 följande:
    ååå shit vad många.....vill med att min dotter ska ha suits *gråter*
    Jaa lite många har jag samlat på mig..men det är det där med rensningen.och tänk om jag rensar ngt som jag sen inser att jag skulle ha sparat till kommande syskon..iofs fortfarande på planeringsstadiet men ändå..
    Jag ska rensa efter lagersalg har jag bestämt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-10-31 12:46:24 följande:
    *asg*Vilken syn...-"smultronhjärtaaaaaaaa"?-"Här är jag Butteeeeeeeeeeee"
    Haha..ja jag skulle faktiskt inte skämmas ett dugg för det, tycker bara sånt är roligt ju
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11