Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-30 20:43:09 följande:
    han är inte alls för stor!! KÖP!!!!
    Instämmer! Max kommer få springa i suits tills han fattar grejen med pottan KÖÖÖP!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 20:47:45 följande:
    Ja och DET lär ju dröja här. Milo sätter sig och flinar och tror att det räcker att bara sitta där 2 sekunder. Haha.
    Ja det dröjer nog här med..de gånger han lyckas greja det i pottan stortjuter han men varje kväll pinkar han jättenöjd i badkaret när han hör vattnet
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-10-30 20:49:30 följande:
    Det är supermysigt men man blir ju så slö. Aha, lyckos era grannar om ni lufttorkar
    Nänä mina grannar ser inte mig för jag bor högre upp än dom men jag ser däremot rakt in i min ena grannes toa/dusch och inte alltför sällan gör han en KalleAnkatorkning efter duschen*ingen vacker syn*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Nikki- Åh vad lammen är fina! Kom på att det finns en 86:a här någonstans med Har nog fler suits än jag kommer ihågGenerad

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2008-10-30 21:23:49 följande:
    Leta upp den, den är ju såååååååååå fin. Är så ledsen att jag inte kan följa med på molo. Vill ha lamm och kossor och uttrar ju
    Men du får ta igen det nästa Molo lagersalg i maj/juni På tal om alla dessa print så finns de någonstans här*skäms på mig som helt glömt dem* Ska leta pronto fast liten sussar därinne, blir lite orolig vart jag lagt dessaGenerad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-31 11:09:50 följande:
    7 tror jag det är. vilka fiiina bilder
    Tack tack Jag antar att kontoret som ligger precis innan övergångsstället mot stationen öppnar senare då Äh jag luskar på hemsidan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    isold2003 skrev 2008-10-31 11:16:35 följande:
    Smultronhjärta, vilka fina bilder på din sötnos!Butte, såg bilderna på dina barn från igår, de är ju så goa! Är Bia sjuk? Såg ut som en inhalator på bilden.
    Tack! Fina barn du har..Jag blev också vääldigt nyfiken på mattan på första bilden? Tell meRäcka ut tungan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    isold2003 skrev 2008-10-31 11:37:48 följande:
    Visst är den fin! Mios barnkollektion. www.mio.se/Sortiment/Mattor/Mattor/Monkey/...
    Jaa jättefin!! Tack för länken..Synd att sonen precis fick en pappelina annars hade han fått en apa..Undrar om inte jag kan ha en rosa apa framför min spegel*lyssna nu tomten*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2008-10-31 11:43:32 följande:
    fick hem en molo tunn rånarluva igår  från T o det är fullt slagsmål om den  någon som vet var jag kan köpa en till ? gärna fraktfritt o ännu bättre om det är rea ;)????
    Ska du på lagersalgen? Där är de billiga och fanns i massor sist
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11