• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-05 22:00:05 följande:
    150 dk för baby och 200 för overaller och jackor JR
    Ok tack !
  • Jen80

Butte: Du sa att det fanns många vinteroveraller va? Vet du vilka färger? Grå? Brun? Svart?

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-11-05 23:14:33 följande:
    oooh yes!! Där var MASSOR i strl 104-116. du kommer dööööö. leggingsen kosatde 50dk bara !!!!
    Ok. Frågan är om det finns overaller kvar på lördag. Provade Liams overall idag och den är precis lagom så jag tror inte den kommer räcka hela vintern.
  • Jen80

Nähe, nu ska jag gå och lägga mig. Skulle lagt mig för länge sen... Ni som håller mig vaken för länge ..
    God natt på er tjejer !!

• Jen80
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 12:29:30 följande:
    Näe, har ju en ny pop i 86 som jag inte tror räcker i vinter nämligen så 80 lät liiite väl litet, Tack Tack - NU kan jag lunka härifrån
    Hej hej på er !
    Ilon hade stl 80 i sin Molo-overall förra året och han fyllde 1 år i feb. Den funkade bra hela vintern.

Liam har en i stl 104 nu som jag känner kommer vara på gränsen i slutet av vintern, så jag funderar på om han ska få en från Lagersalgen om det finns. Den han har är från förra året, men i en liten annan modell (lite denim+svart eller nåt sånt). Är det nån som vet om den är mindre i modellen än den vanliga?! Den var lite dyrare och skulle vara lite mer snowboard-modell eller nåt ...
    Kanske borde ta 110 till Liam. Han är 105 cm lång nu. Nån som tror nåt??
  • Jen80
    J esssica skrev 2008-11-06 12:36:50 följande:
    Butte: Här är 80 på Kevin ca 85cm lång. han kan gott och väl växa 7-8cm till i denna overall ,den är jättelång i benen.
    Den bruna är väl från förrförra året och jag har för mig att de var ännu större i storleken än förra året... och att de i år är något mer normala. Är det bara jag som fått för mig det?!?
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-11-06 12:50:33 följande:
    oj 110 hade jag nog inte tagit av dom gamla modellerna som är på salgen... jag tog en 98 till isabel som hon ska ha nästa år.... dom var stora. jag kan mäta min 98 om du vill? så kan du ju få en uppfattning om hur stor en 104 kan vara?
    Ja, för min är ju från förra året också, men den är precis lagom i benen. Inte mycket att växa i. Men om du kan mäta din så kan jag ju mäta min så får vi se om det skiljer nåt. Kanske ska prova den och se vad ni tycker. Kan han ha den hela vintern så känns det ju onödigt att köpa en till, men jag tror inte han kan det...
  • Jen80

HÄr kommer Liam i sin overall i stl 104 (supertrött på att prova overall )
    www.familjeliv.se/hem/jen80/gallery/phpnhpxly.jpg
    www.familjeliv.se/hem/jen80/gallery/phpjyfjco.jpg
    Nån kan få lägga in bilderna om ni vill eller behöver ni bara trycka på länkarna.
    Kollar man på ärmarna så är ju ärmarna på själva overallen precis, men fleecen under är ju lite längre. Sen är det lite i grenen, men mycket kortare i benen får den ju inte bli. Åh, vad tror ni?!?!

Sne måste jag visa den här bilden om nån vill lägga in den . Kolla min fina lilla Ava och kolla sen på bilden jag ska lägga in i BT. Kan inte fatta att hon varit så liten . Älskar verkligen den bilden!!
    www.familjeliv.se/hem/jen80/gallery/phpcvl9bt.jpg

• Jen80
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 12:58:02 följande:
    Hej Jamen då borde väl Oliwer ha 86? Han blir 2 i januari och är nog något lite mindre än Ilon har jag för mig. Jag ska snart försvinna *lovar* men blir förvirrad av dessa overaller ju
    Mätte Ilon igår och han var 89 cm. Vid 1 år var han 77,5 cm...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11