Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej på er!
Helt OT, men det brukar alltid vara någon som har nåt vettigt att komma med ...
Liam säger att han har ont i munnen. När jag kollade så har han fullt med röda små prickar, som blodblåsor eller nåt. Eller inte blodblåsor, men de är små små pch röda, både bak i gommen och lite på läpparna. Är det höstblåsor, förkylningsblåsor eller vad kan det vara?! Någon som vet?
Blä!! Här har vi en Liam med Scharlakansfeber . Imorgon blir det en tur till läkaren på nåt sätt. Sambon ska åka och jobba kl.4 imorgon bitti och tar bilen med sig. Antagligen vill de säkert kolla både Liam och Ilon och jag har ingen bil. Barnen lyckas alltid bli sjuka så vi måste till läkaren när N ska och jobba.
Får se hur vi ska lösa det...
God morgon på er!
Här var det Domino-effekt på morgonen. Först står Ilon inne i sin säng och gråter kl.05.30. JAg får gå upp och ta honom, men då vaknar Ava av att han gråter och Liam i sin tur vaknar av Ava (Ava och Liam låg bägge i våra sängar ). SÅ vid 5.40 har jag tre ledsna barn vakna. Som tur var så somnade iaf Ava om.
Liam är småprickig över hela kroppen, men han mår rätt ok verkar det som. Skönt! Får se vad läkaren säger när jag ringer dit.
Smileycat och L A Woman: Usch, va jobbigt för er . Har själv en nära bekant (mina föräldrars bästa kompisar) som har cancer. Just nu verkar det som att den har stoppats upp, men man vet ju aldrig. Det är en allvarlig form som han aldrig kommer att bli av med, men som de förhoppningsvis kan stoppa upp några år. Hemskt sjukdom
!
Vilka åker till molo på onsdag? Trodde de flesta skulle åka på lörd... Åh, tänk att få gå och välja och vraka bland en massa molosar !!