• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Magda78 skrev 2008-11-06 13:21:02 följande:
    Hur gammal/lång är han då? Min kille på 3 1/2 är ca 103 cm...
    Liam är 3 1/2 i dec och är 105 cm lång. Han har 104 i sin på bilderna, men det är ju en liten annan modell. Men jag ska nog skicka ett sändebud som kollar om en overall i stl 110. Frågan är vilken färg man helst vill ha. Liam röstar själv på brun, men den lär ju kanske inte finnas eftersom den inte fanns igår... Men den hade jag inte tackat nej till ...
  • Jen80
    Magda78 skrev 2008-11-06 13:22:15 följande:
    Det är ju gör-svårt det här med att gissa storlek till nästa(!) vinter!
    Hade jag köpt till Liam till nästa vinter hade jag garanterat tagit stl 116 med tanke på att den ska räcka hela vintern. 110 kommer nog funka bra i år och kanske i början av nästa vinter, men kanske inte räcka hela vintern...
  • Jen80

Liam har stl 116 i Pops vinterjacka i år och den är lite stor, men inte alldeles för stor. Kanske kanske kan han ha den nästa år också. Men ja, jag vet inte. 116 kanske är för stort. I vanliga kläder kommer Liam garanterat ha 116 nästa år, men i overallerna vet jag inte. Man jag vill hellre ha lite stort, men inte alldeles för stort. Usch, supersvårt ju! Men som sagt, kan Tjejtriss tjej på 120 cm ha 116 så borde ju våra kunna ha 110 nästa år.

• Jen80

Äh, nu ska vi nog åka!! NU!!!
    Men det finns ju massa grejer att lösa innan dess!
    BuBBlan har redan växlat mina pengar... Hur sjutton ska jag göra nu?!?! Nån som ska åka med BuBBlan och inte har växlat pengar?!?!

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-06 14:40:43 följande:
    Jen--- du har ju 1000 sek och ca 735dkk hos mig! Å hjälp hur gör man??? Nån som har tips??   HEEEEEELP!
    Skickade ett mail till dig. Du tror inte nån kan köpa dem av dig?!?! loveliva och de andra har ju inte växlat än... Åh, va knäppt det här blev, men helt GALET för att vara oss. Vi ska åka ner hela familjen NU!! Och sova hos min kusin som min sambo aldrig har träffat och sen åka vidare till Köpenhamn imorgon.
    Nån som ska dit imorgon??
  • Jen80

Nån som har adressen dit? Kan ju vara bra att ha ...
    Usch, va stressigt och jobbigt allt blev nu.. men roligt! Känns bara lite jobbigt att ha med alla barn, men det blir säkert kul...

• Jen80
    loveliva skrev 2008-11-06 15:08:57 följande:
    Heeej Jen, ska du till lagersalgen i morgon ????????
    JAAAA !! Helt galet! Men skulle du vilja köpa mina pengar av BuBBlan. Skäms så in i norden att jag gör såhär, men kan ju inte tacka nej till sambons förslag ... Men BuBBlan har ju redan växlat 1000 SEK åt mig.
    Vi ska åka NU. Håller på att packa fort som tusan och ska köra ned till Malmö ikväll... med alla barn och utan GPS. Vet inte hur vi ska hitta imorgon. Nån som har adressen?!?!???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11