• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God kväll på er !
    Sitter hos min kusin i Vellinge utanför Malmö och försöker få barnen att sova (Ilon vägrar och vill åka hem ). Vi åker ALDRIG nånstans, utan har blivit världens hemmamänniskor sen vi fick barn. Och så fick sambon detta infall att vi ska åka ned hit (för att jag tjatat så mycket om alla dessa jäkla kläder) .
    Stackars BuBBlan som jag har så dåligt samvete mot osm redan växlat pengar åt mig, men jag kunde ju inte tacka nej till förslaget...
    Så imorgon ska jag på Lagersalg !!!! Så spännande!
    Men nu måste jag umgås lite.
    Superfina barn och fynd i BT !
    Kram på er!

• Jen80

VAd skriver ni om kassar att bära kläderna i??
    HAde inte tänkt på det, men kom på att vi har svarta sopsäckar i bilen . Men finns det där så man inte behöver ta med nåt??

• Jen80
    Duntoffla skrev 2008-11-06 22:40:45 följande:
    Jen- ska du åka på Molo? vad kul! Har sambon fixat det åt dig?
    Sambon tyckte att vi skulle ta en liten minisemester och åka dit . HAn förde över lite shoppingpengar åt mig och så for vi iväg . SKojigt !!
  • Jen80
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 23:40:20 följande:
    Va? hänger med dåligt nu *sorry* Ska du till salgen oxå?
    JA, det blev så. BEstämdes i em och så stack vi efter en snabbpackning . SÅ nu är vi i Malmö hos min kusin och så åker jag till salgen imorgon . Sen hem imorgon em hehe... Med barn och allt!

Måste ner och umgås nu
  • Jen80

NU somnade Ilon!!!!!!!!!!! Usch, jag måste verkligen i säng nu.... Blir en jobbig, men rolig dag imorgon... fast jag börjar undra va sjutton vi har åkt så här långt för Molo. Är ju ingen gammal Molo-fantast, utan föredrar den nya kollektionen. Men men, nu är vi här !

• Jen80

FYYYY, vilken morgon/natt!!! Ilon somnade runt 00.30 och vaknade vid fyra nån gång och sen vid 5... sen har vi haft tre gapiga barn som vi försökt tysta ned så de inte skulle väcka hela huset. Härlig uppladdning inför Moloshopping!!

• Jen80

Preggi: Fick inte hela ditt meddelande igår. Kan du skicka igen??

• Jen80
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 07:54:08 följande:
    Nej fy! Var det fullmåne i natt för svea vaknade också väldigt tidigt?Skall du fara i dag?
    JAg vet inte, men vi har sovit hos min kusin inatt. Kom hit vid 21 igår kväll. Ilon vaknade då och höll igång till 00.30. Han vägrar verkligen sova borta! Så detta är sista gången på läääänge jag åker iväg över natten med Ilon. Funkar verkligen inte! Och han är annars världens lättaste när det gäller sovning.

BuBBlan: Hoppas det löste sig med pengarna. HAr så dåligt samvete att jag ställde till det för dig. Nästa gång (för nu blir det en nästa gång ) ska det planeras.
  • Jen80
    FL Lisa skrev 2008-11-07 08:03:03 följande:
    usch låter verkligen jobbigt. Och extra stressande med barn som trilskas på natten när man sover borta. Man vill ju liksom inte störa dom.Men nu är natten avklarad och du är snart och gräver runt bland massa molosar
    JA, jag får försöka se det så, men just nu vill jag bara soooova. Men äh, snart bär det av mot MOLOSAAAAR !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11