Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-06 09:12:35 följande:
    weeeei hej tjejer hur kan man bara vakna så glad och NÖJD som jag gjorde imorse åhh vad ska jag välja för nån outfit på isabel idag???
    garnbollsklänningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SJÄLVKLART

Godmorgon förresten
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-06 09:32:51 följande:
    Gooood morgon !!!!!!!!! Vad händer här ??? Planering inför lagersalg kanske
    planerar för fullt Har inte fått svar från forex än...

Butte - Visst pratade ni om att det finns ett forex strax innan bron där man kan växla?? Vi ska växla ca.15000 sek Hemlis
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-06 09:36:19 följande:
    Lagom till lagersalgen har en av våra bilar havererat Hoppas detta löser utan mina lagersalgspengar
    Ne du, de pengarna får gubben ta från annat håll
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-11-06 09:37:48 följande:
    Vaddå är det inte säkert att man kan växla så mycket där? Vi har oxå massor att växla nämligen.
    Jag vet inte...men de borde väl ha så mycket va? Eller ni ska väl också växla på lördagen o innan oss så då tömmer väl ni lagret på dansk kosing
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-11-06 09:40:28 följande:
    ja vi ska ju också växla då är det tänkt. Men visst måste de väl ha betydligt mer än så i lager? Berätta gärna vad de sa när de svarar.
    men var ligger den banken då? Strax innan bron så det är ingen omväg va?
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-11-06 09:48:55 följande:
    Öresundsterminalen/Toftanäs 232 91 Arlöv denna adress tänkte jag på.
    Det var den jag med tänkte på...

La woman - bra du är här! Bus o rackartyg skickar mina kläder så jag slipper köra till Karlshamn. Vi kan väl ta fika någon annan gång? Just nu är det ju lite hektiskt med flytten och mycket i skolan o med företaget så känns som jag knappt har någon tid över Ska jobba med projektarbete idag men springer runt o packar istället. O kollar in här var 5e minut förstås
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2008-11-06 09:52:28 följande:
    Haha, ja ibland tror man de är färgblinda på riktigt Nej, jag ska inte åka tyvärr Man blir ju riktigt sugen när man kikar på bilderna dock!!! Letar efter en extra vinterjacka till stora tösen och tänkte att man kanske kunde flörta med någon här om det skulle kunna tänkas finnas på salgen...
    Flörta på du! Min lista är redan låååång, en extra jacka får nog plats
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2008-11-06 09:56:04 följande:
    Det förstår jag Va snällt att de skickade kläderna!!! Fick du allt du beställt?
    ja förutom en kofta och en pullover som var restad. Men jackan var med iaf Kommer ju hinna bli använd max en månad dock sen åker vi ju, så bäst att F inte får veta vad den kostade Hemlis
    Hur gör vi med strumpbyxorna?
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2008-11-06 10:00:25 följande:
    Mohaha Tja, det är ingen panik så vi kan avvakta lite kanske...när är det ni åker? Vi hinner kanske ta en lekdate innan?? Skulle ni hitta en jacka också så är det ju en sak till att hämta
    Vi åker den 9/12, så innan dess ska vi väl hinna ses Denna helgen är det flytt och nästa helg städning, helgen efter det har vi inte planerat men helgen efter det igen är det Fs lägenhet som ska rensas och helgen efter det städas så du förstår lite varför jag är stressad va Sen skolan, företaget och en sjukling hemma...åhhh vad jag längtar tills resan o bara ta det lugnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-06 10:05:00 följande:
    la in lite garnbollar i bildis
    ÅHHH nu måste jag ju också ha den Vilken storlek har du till Isa???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11