Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Stormis skrev 2008-11-06 15:43:26 följande:
    Men om du kollar Posten på väg någonstans - hur ska jag få veta Nåja, den är iaf superfin. Om bara Karla hade kunnat gå hade jag varit spekulant på en likadan... Men nu får jag nöja mig med att hon lärt sig krypa.
    Kollat nu o den har kommit! Och mina Me&I-kläder också med de matchande röda prickiga tightsen
    TACK måste ruuuusa nu....hörs ikväll!
  • Zvartaliljan

Godkväll! Åh vad jag är glad för "min" nya småfolksklänning och hood Och nu är det inte långt kvar till salgen!

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-11-06 19:28:19 följande:
    Stormis: Fina bilder! Rååsa Smurfen: Söta Tara!! Malou: SÅÅ FIN HOOOD!!!! ÅÅÅÅ jag älskar dom färgerna...! Kanske kan Milo ........
    Milo kan absolut
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2008-11-06 19:30:14 följande:
    Vad bra! Förretsen? Stod det nåt på "kuvertet"? Jag gick till Posten och sa att det måste blivit felskickat, att innehållet inte är mitt. Hon sa att eg kostar ju det returporto, men var snäll eftersom jag inte hade beställt nåt
    Det stod bara "vägras!!"
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-06 19:35:07 följande:
    Malou - Har du fått svar från Forex ?
    Gick inte att få billigare..
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-11-06 19:37:10 följande:
    Haha vad har ni nu försökt med
    Hon öppnade paketet hon fick av mig, la i min klänning som hon skulle skicka o skickade i samma paket o sa att jag skickat fel Funkade tydligen
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-06 19:37:42 följande:
    Men de har danska kosing så det räcker eller ???
    ja det skulle de ha, men om det inte skulle stämma så kör vi till det andra forex vid Malmö station
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-11-06 19:47:47 följande:
    Gokväll i tråden! Fiina molofynd ni fått tag i, jag e sååå rysligt avundsjuk på kossorna. Loppans mamma- Guud så fiiin Maia är i sin grod klänning! Vilken storlek har hon på sin?
    86/92 och den passar perfekt
  • Zvartaliljan
    Mini78 skrev 2008-11-07 09:21:46 följande:
    Vilka är det som ska till Molo imorgon? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, men blir det så måste det bli imorgon. När öppnar de och när tänker ni vara där? Ni som ska dit alltså.
    Jag
    Emmsan
    Loveliva
    Bubblan
    Skatten
    Harley
    Havsvind
    J essica

Glömt någon??

O så möter butte upp oss efteråt för en liten träff
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11