Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-11-07 10:23:11 följande:
    Fanns vårens blårandiga på salgen? helt kär i de ränderna!!
    Japp..du missade kanske mina bilder från salgen eftersom dumma BT rymde?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-11-07 10:27:08 följande:
    Ah hade du lagt upp de blårandiga? Fanns de i 92? Vill ha byxor och suit.
    Ja blå/blå ränderna finns i både suit,byxa och tröja
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Det suger i min shoppingtarm vilket är helt galet eftersom jag var på Molo för två dagar sen och på Gekås igårCool 
    Ska kanske ta mig i kragen och gå och rensa i garderoben lite.. om inte annat så för att jag ska inse att shoppa är det sista jag behöver göra

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-07 10:45:28 följande:
    jag är med shoppingsugen och vill ha ett par röd prickiga molo tights men nu har jag lovat sambon att inte shoppa nånting förrän det är dags att köpa julklappar och det är ju klart att jag kan säga att det är en julklapp men om jag köper dem så vill jag ju använda dem med en gång med hennes prickiga tröja och nya molo kjol....*aaaahhh*
    Men ett par små tights borde du ju kunna smyga hem utan sambons vetskap Vissa grejer mår män bäst av att inte veta
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Ullis 10 skrev 2008-11-07 10:52:18 följande:
    [citat]Åh då skuttar jag till den tråden. Visste att jag kunde räkna med er.Tror den gick ut i natt (på Freshmilk)
    Men det pratas väl om någon ny kod med 20%?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 10:56:20 följande:
    Vilka har redan varit på molo lagersalgen? Vilka har bilder???? Måste ju skriva önskelistan klart ju!
    Jag har bilder i mitt galleri
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 11:02:27 följande:
    Haha...jag, du verkar ha en gigantisk garderob ju som bara "hittar" saker lite då och då.Alltså, var ligger egentligen Gekås och hur är det att åka dit i december? helvetiskt?
    Gigantisk skulle jag nog inte kalla sonens garderob men stor..Har varit där en sväng och hittade faktiskt två par likadana NS som nog inte var meningen..Men men de går ju bra på T

Gekås ligger ca 3 mil från FBG och december är trångt men inte lika trångt som okt/nov..Nu är det trångt! Jag som bor nära är där alldeles för ofta men "sparar" ju pengar på handla tex Fisher Price där..Köpte en FP pottstol igår
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 11:17:47 följande:
    NS går väldans bra på T. Köpte ju 3 par på mässan och funderar på om ett par "gamla" får gå. För mig som har dålig koll, är det långt från GBG? Jag skulle vilja åka förbi där på väg hem när sambon och jag ska ha myshelg men han får stora skälvan bara jag nämner det.Själv har jag som sagt aldrig varit där.Är FP mycket billigare? vad kostar ex den stolen?
    Gbg-Ullared är ca 10 mil men då kör ni ju runt över Smålandsstenar och den vägen till E4 efteråt antar jag..
    Fisher Price är superpris på Gekås och just nu har de massa massa FP prylar..Jag har köpt garaget för 350 som annars kostar nästan det dubbla,datorn,Dora,grisen med pengar,laugh and learn puppy,polis/brandbilar/rimbok,farmer says,ficklampan m.m.
    Finns mycket Little People med!
    Gekås har även fina grejer från Brio och Bamse, bra pris på pussel och sällskapsspel.

Pottstolen kostar 279:- och på leksaksaffären kostar den här 449:-

ÅK säger bara- Gekås är kul! Sambon kan väl gå på teknik och NetonNet annars
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 11:27:09 följande:
    Ja, det är en tanke. Eller om de har en stor avdelning för fiskeprylar. Fiskenörd som jag är. Han har bara varit där som liten och tydligen fått traumatiska upplevelser
    Finns en liten fiskeavdelning och en fiskeaffär utanför som min man gillar(oxå fiskenörd)
    Sen kan du ju säga till sambon att sedan han var liten har Gekås ungefär tripplat sin storlek, det där med flera timmars kö in finns inte längre och numera har de två stycken fikahörn där gubbarna brukar "parkeras"
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:31:39 följande:
    Finns inte längre???? I våras stod då jag i 3 timmars kö!! Åk INTE en lönelördag säger jag bara
    Men då måste du har kommit helt fel dag och helt fel tid..Det ÄR typ aldrig kö numera utom på helgerna nu inför jul kanske (har ju söndagsöppet nu till jul) Och 3 timmar dessutom är ännu mer ovanligt om det är kö nuförtiden
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11