Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-07 09:50:27 följande:
    Tur att det inte bara är jag som är så knäpp då! Har beslutsångest varje morgon nu ju. Vaaad för fint ska vi ta idag då?
    Ja visst är detta lyxproblem härligt

Idag ska jag göra allvar av mitt löfte och rensa litens garderob*jag ska vara hård..jag ska vara hård* Återstår väl att se hur mycket som egentligen får flytta 
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 09:55:11 följande:
    Vad tror du JAG är då? Jag sitter och planerar nästa. Skulle verkligen vilja veta när den blir. TÄnk om man kunde boka tåg i god tid så man slipper betala 1500 kr i respengar
    Förstår dig..Nu är det faktiskt väldigt många i tråden som åker oxå, blir mer kännbart då..
    Kan trösta dig med att det var ju ändå vårens kollektion som iaf jag är trött på..Så till våren blir det skoj eftersom jag inte har köpt så mycket av höstens..
    Tänk positivt..baaara ett halvår kvar eller så
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-07 09:56:35 följande:
    Ja visst är det! Å vad du ska vara duktig då. Det ska inte jag. Jag ska njuta av alla fina kläder ett tag till. Men om det ska handlas nåt i julkalendrarna får det kanske rensas lite.... Sen!Vill beställa NS från litencorrelin. Ta 2 betala för 1, men behöver ju bara en sak. Då blir jag dumsnål
    Beställ två och Tradera den andra..då blir ju din nästan gratis ju
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:05:06 följande:
    Hellu i tråden Frukosten avklarad! Om TRE ynkliga timmar åker jag mot tåget, helt otroligt vad de ska bli skoj alltså!!
    Wiiiieeee- gud va roligt att ni är så många som åker samtidigt.. Tänk va mycket pengar alla sammantaget kommer spendera Typ en ThailandsresaHemlis
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:09:42 följande:
    Ja jösses!!! Snacka om mycket pengar, å tänk va måååånga Molosar vi kommer komma ut med allihopa tillsammans   *underbart*
    Jaaa!!! Hoppas ni hittar många godbitar allihop
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 10:11:05 följande:
    Ja, det blir ju mycket prat om det här inne vilket är förståligt men man blir så avis Jag hade sedan länge sagt att jag inte skulle på denna pga att jag inte gillade vårens kollektion. Därifrån vill jag inte ha något alls utan det är om det finns gamla godingar.Nu hoppas jag bara att vårens inte sammanfaller med sambons fiskeresa. Jag har sagt att han inte får åka helgen 22-24 maj eller helgen efter men då flyttar väl Molo sin till ännu tidigare. Skulle varit kul att veta när förra årets var. Fick för mig att den tom kan ha varit i april...Ett halvår är ju inte länge men det är just att det alltid ska bli så snabba bud och så dyrt att resa härifrån. Allt kul händer neråt i landet känns det som
    Kan ju faktiskt bli tidigare till våren eftersom de tidigarela höstens.. Känns som om Molo trots allt vill följa de andra danska märkenas lagersalgs
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Ronjas mamma skrev 2008-11-07 10:14:33 följande:
    Skicka honom på spion utställning på Experimentarium istället så är han heller inte så långt från Molo.Nå men en fråga till er som er är vana vid att åka ut där är det värt det eller är det bara det att komma bort och shoppa lite danska lite billigare kläder som drar? Bor precis utanför Kbh och överväger att åka ut där idag..(hur mycket sparar man ca?)
    Men guud bor du så nära så åk! Det är ju verkligen prisvärt när man har det runt knuten
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 10:15:46 följande:
    det är lite så jag tänker. Om denna är typ en månad tidigare än vanligt så kanske det blir början på april, slutet på april tom och med. undrar hur nära inpå man kan boka tåg?
    Det där med boka tåg och bokatidigtrabatten blir nog svårt eftersom Molo brukar släppa datumen runt en vecka innan..Alternativt är SJ på Tradera-jag hade absolut åkt på dessa biljetter då många går tokbilligt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Spitfire eller flygplanen brukar ofta vara med randiga ärmar

Och det var ont om gamla stars i stora stl på salgen..fanns nog bara vårens vad jag såg..dock fanns det gott om gamla ränder

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-07 10:21:12 följande:
    Ja, de kollade jag in i våras när jag ville åka. Problemet är att en del auktioner går ut samma dag man ska hem. Inte så kul att fastna i Danmark...
    Haha..nej i ett sådant läge kan nog inte ens alla Molosar i världen göra en gladFundersam Eller jo kanske om man fick välja vilka man ville från alla kollektioner som någonsin funnits..DÅ hade jag gladeligen varit fast i Danmark
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11