Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-10 11:45:56 följande:
    081016 1 skrev 2008-11-10 11:24:37 följande: blir hon sämre i sånt här väder med astman och sånt?? trodde att det hjälpte att vara ute...fast det kanske är fukten så är dum i hennes fall eller?? Himla skitpersonal...ibland kan man bli rasande på dem verkligen håller med.
    Ja det är när det är fuktigt o kallt som hon blir dålig. Och extra dålig blir hon när det blåser för då får hon svårare att få luft o kan stå o kippa efter andan ibland! O nu blåser det verkligen som storm här ute! Så regn+vind+kyla är nog bland det värsta de kan utsätta henne för o så gör de det  Torrt o kallt är inte lika farligt o fuktigt o varmt mår hon bäst i. Så olika det där. Längtar tills vi är utomlands i värmen...
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-11-10 11:24:33 följande:
    Det var såå skoj att se Maia i lördags! Sååå söt!!

Tack Kyss Roligt att träffa dig också!

Alla kommenterade ju att Maia är så liiiten...det brukar vara det första folk härifrån säger när de ser Maia första gången för på bilderna ser hon så stor ut Men hon är så liten min plutta

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-10 12:22:16 följande:
    men hon är rätt lång? isabel är ju 3 och 95 lång... men hon väger ju lite mer
    Jo hon är ju lång men sååå smal. På bilderna ser hon ju så mycket äldre och större ut just för att hon har en "äldre" kroppsform. Inget babyfett där inte! Inte så vanligt att ha de formerna som 2,5-åring tor jag...nog därför de flesta tror hon är som en 4-5åring i storlek o blir förvånade när de träffar den lilla pluttan
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 12:37:56 följande:
    Fiiiiina Maia i bildis!!!Tycker verkligen hon är fin i rött!! Vilken strlk har Maia på Molos tröja med knapp?
    98 i gitarren och 104 i lammen

Bubblan så fiiin i lammen  Hittade du den i 92 eller är det 86? Hittade bara i 86 på salgen så det blev ingen...92 hade jag ju som tur är ändå redan en hemma
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-10 13:19:18 följande:
    stackars Maia trist med dagis ,ser att du fått ett nick nu av FL
    Jo men fick ju inte heta zvartaliljan...mejlade surt tillbaka där jag namngav t.o.m en moderator som heter samma på tradera som här! Lika regler för alla eller? och jag heter ju för f*n inte ens det på tradera längre!! *liljan sur*
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:25:02 följande:
    Yepp!! å de funkar nog redan nu tror jag eller va tycker ni? för stor?
    Åh den kombon funderade ju jag med på...fast leggingsen då och sen har jag ju Me&Is prickiga leggings då men F tyckte de kombosarna till lammtröjan var skitfula
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:25:02 följande:
    Yepp!! å de funkar nog redan nu tror jag eller va tycker ni? för stor?
    hur stor är bubblan nu? Tycker den sitter ju ungeäfr på Ida som 104 gör på Maia Förvånad Trodde de var ungefär jämnstora???
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-10 15:31:56 följande:
    liljan o loppan: har du bytt sign igen???? Varför?
    de svarade äntligen från redaktionen efter nästan en månad att jag fick heta detta men fortfarande inte zvartaliljan...
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:32:20 följande:
    Den combon gillar jag massor!! Men vi har inga prickleggings   Hm.. ja hur stor e hon? Jag vet faktiskt inte! Tyckte Maia kändes ungefär lika stor som Bubblan, men de kanske inte alls stämmer Ska baske mig mäta o väga den damen idag hemma!!
    Maias kanske är felmärkt? Den är mindre än gitarrerna i 98!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11