Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nova76 skrev 2009-01-05 09:15:58 följande:
    kollade på den på LLM IRL igår och jag har sedan tidigare beställt den till H från Veras hus (499 för JR och fraktfritt, de flesta andra tar 549 och ofta frakt) utan att ha tittat på den, väntar hem den i veckan. Gillade den i alla fall igår när jag fick klämma på den 
    Ah, tack för tipset om Veras hus. Den ser ju riktigt fin ut, och på den sidan står det ju att den är gräs grön, precis den gröna jag vill ha.
    Känns dock som jag måste sälja en av dom som hänger här hemma först.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    kristinah skrev 2009-01-05 09:32:07 följande:
    ÅHHHH jag vill så gärna ladda upp en massa auktioner på T men jag har bf om några dagar och då är det väl inte direkt läge att ha en massa auktioner pågång just när man ska föda barnnåt annat tips var man kan sälja danska kläder snabbt och smidigt men utan tidspressen?
    Testa att lägga ut här på FL:s köp och sälj.
  • ängeln83

Visst borde det väl räcka med JR 92 på lurv jacka till Liam? Han ska ha den nu till våren. Han har baby 92 nu och dom börjar bli lite korta. Känns lite stort att köpa 98.

• ängeln83

Är det nån som vet hur mycket det skiljer i storlek på lurv jacka i baby 92 och JR 92?

• ängeln83
    Stormis skrev 2009-01-05 09:39:52 följande:
    God morgon!Smiter bara in för att säga att Hippo nu har ringt mig (order 1506). Ni kanske redan har diskuterat det, hann inte läsa tillbaka just nu. Men bara så att ni vet att det nu går framåt! Hon var supergullig på tel och hör och häpna att flowerbyxorna i stl 80 fanns kvar!!! Plus svart midiappletröja och NS-jeans är nu på väg. Tjo hoo!!
    Va skönt att det går framåt
    Men oj va många ordrar hon måste fått in, jag har order nr: 1601
  • ängeln83

Sorry att jag tjatar om Molo lurvar hela tiden
    Men är det nån som har mått på en JR 92?

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 09:44:09 följande:
    Godmorgon! Shiiit så kallt det är idag! Jaja det räcker med 92. Milo hade sin på sig igår och den är fortfarande lite stor. Så 92 kommer räcka hela våren Det är stor skillnad mot baby 92.
    Morning, här är det också kallt, minus 19 när jag vaknade *brrrrr*, nästan lite väl kallt för att gå ut.
    Ah, så bra, då får det nog bli en 92.
    Men du, har du lust att mäta den? Det är längden på jackan som jag är nyfiken på. Skulle vara sååååå gulligt.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 09:53:26 följande:
    Från axel och ner är det 40-41 cm, på baksidan 41-42 cm. Armarna ca 28 från början till armhålan...
    Thank you Kyss.
    Mätte precis baby 92 och den är 38-39 cm lång, då är ju jr inte sådär värst mycket större ju. Hum, nu blev jag osäker på storlek igen.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 09:59:29 följande:
    Hmm.. konstigt. Det skiljer mkt på våra baby 92 och denna.... Baby 92 är i stort sett för kort...
    Fast iof, den är ju iaf 3-4 cm längre, det är ju ganska mycket.
    Men gaaaaaaah, under tiden jag funderade så tog det slut
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 10:24:33 följande:
    ÅÅ. vilken var det du hade span på? Jag tror att Butte har några lurvar i 98 åt Isabel så det blir nog tokstort på Liam...
    Äh, den fanns visst till slut Det blev en 92, tror också att 98 blir tok stort.
    Denna blev det:
    http://shop.verashus.se/collections/senaste-nytt/products/molo-fleece-gron
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11