• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-28 21:25:29 följande:
    Fin presbild Jen !!!!!
    Tack ! Inte ofta man får med alla barnen på så nära håll .
  • Jen80

Preggi: Åh, va fina tjejer i underbara Katvig-ränder. Klänningen är ljuvlig !!

• Jen80

Åh, jag vill oxå åka på Lagersalg!! Tänker och tänker på hur jag skulle kunna lösa det. Vore så kul att hänga på er, men det ser svårt ut. På ett eller annat sätt hade jag varit tvungen att ha med Ava. Inte helt omöjligt, men men...
    Fick finfin post idag iaf. Är helt såld på den lila velouren !!
    Är på jakt efter lila/röda strumpbyxor nu. Nån som vet vart jag kan få tag på det?!? Vill även ha orange/röda, men det känns omöjligt. Säg till om nån springer på det!!
    Idag har Ava sina nya Katvig-ränder tillsammans med Lindex velourkjol. Jättefint ihop även om det inte är exakt samma röda...

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 12:07:00 följande:
    Japp.. fick just fiiiiina kläder
    Fick du nåt paket från mig??
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 12:08:46 följande:
    fick ett himlans fint paket här idag!!  TACK!!
    Åh va bra !

agster: Du borde nog få från mig också får vi hoppas
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-10-29 12:09:45 följande:
    Jätte fina bilder i bt Hilda har också den röda velourkjolen från Lindex i 74, men den är sååå stor i midjan att den bara åker ner hela tiden synd för den är så härligt röd
    Ja, den är jättefin. Stod och höll i 74, men tog 68 som tur var. Den sitter perfekt, men är ändå lite att växa i. Men äh, din 74 borde bli ok till jul . Tänkte på det när jag tig på den idag, att den kändes lite julig .
  • Jen80
    Smultronhjärta skrev 2008-10-29 12:10:04 följande:
    Åk säger jag bara..finns inte mycket som är roligare än lagersalg Min kompis ska åka och hon har en då 7 veckor gammal son som nog får stanna hemma med mormor och utpumpad mjölk eller så åker han med i sele skulle jag tro..
    Åh, jag kan inte lämna Ava. Det klarar jag bara inte! Har knappt lämnat de andra två förrutom när det har varit dags att föda syskon . Så isf skulle hon få följa med.
    Åker ni tåg från Malmö till Köpenhamn eller? Vad kostar det ca? Är det i Köpenhamn eller? Nån som vet vad det kostar att köra bil över bron?
    Haha, massa frågor. Vore kul om sambon och jag skulle ta en dag i Köpenhamn...
  • Jen80
    karmasus skrev 2008-10-29 12:20:10 följande:
    Med Brobizz kostar det 330 t/rUtan: 650 kr t/r
    Ok tack
    loveliva skrev 2008-10-29 12:12:01 följande:
    Jen- Det lutar nog åt att Hilda ska med på lagersalgen, om jag lyckas skaffa barnvakt till pojkarna.
    Ja, jag såg nu att sambon jobbar både lörd-sönd. Lutar väl åt att det inte blir nåt för mig, men jag ska fundera lite till . Lite smått sugen är man ju .
  • Jen80

Men åh, onsdag-fred är N ledig. Hmmmm!! Men jag kan ju inte åka ned dit själv. Kostar ju alldeles för mycket. Och det vågar jag inte heller .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11