• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-10-30 14:05:20 följande:
    DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Man säg inte så!! N ska ju köra förbi Karlskrona ikväll... uscha!
  • Jen80
    081016 1 skrev 2008-10-30 15:09:33 följande:
    Behöver han en akut sovplats så kan jag iaf erbjuda en soffa! Det ser inte ut som det blir skoj på vägarna här ikväll...
    Blä, va trist ! Snällt av dig, men min bror bor i Karlskrona så han har sovplats . Vet att han kommer köra iaf. Det är han och en annan kille. Måste nog ringa och höra med honom om vinterdäcken. Kan vara  så att de finns på hans jobb.

Här leker Liam med Duplo, Ilon sitter i sin lilla badbalja från Ikea i duschen och Ava ligger på golvet och snörvlar... Tråkig dag!!
  • Jen80

En flyttkartong från källaren och nu har barnen superkul. "Gubben i lådan", åka båt och annat kul kan man man göra . Ett tips till rastlösa barn och föräldrar...

Loveliva: Åh, kul med paket !!

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:28:09 följande:
    Så där.. Nu har vi kollat film o tömt två godispåsar, två chipspåsar o två dipskålar   Lite dumt just före maten kanske
    Hehe, och själv går jag här och irriterar mig på att jag inte köpte nåt gott idag när jag var i affären. Så nu får jag gå här resten av em och hela kvällen utan nåt gott . Kanske får göra chokladbollar ikväll igen .
    loveliva skrev 2008-10-30 16:30:52 följande:
    Ja, det behövs inga dyra leksaker
    Nej, verkligen inte . De har inte lekt med nåt jag har köpt på hela em. Bara några ärvda saker, kartonger och mina gamla barbiedockor . Varför köper vi leksaker för?!?!
  • Jen80

Nu har jag kommit på en ny grej (ja, jag vet att jag är lite sen ) - ligga i sängen med datorn i knät. Så skönt att vara i säng tidigt, men ändå sitta lite till framför datorn . Sen slipper jag springa in till Ava hela tiden som vaknar titt som tätt av sin dumma förkylning. Men nu när hon känner att jag ligger bredvid henne så vaknar hon inte en enda gång . Smart unge !

Loveliva: Söta Hilda med underbara strumpbyxor från Svea star. VArt har du köpt dem?
    Har hon testat de bruna strumpbyxorna utan fot. satt och funderade på dem för några dagar sen, men vet inte hur det blir med strumpor till... Är så sugen, för färgen är så himla fin till de flesta klänningar och kjolar!

• Jen80
    loveliva skrev 2008-10-30 21:49:34 följande:
    Det är ingen som ska beställa från trend2kids ?????Jag har hittat kläder som Hilda bara MÅSTE ha !!!!
    Nepp, tyvärr.
    loveliva skrev 2008-10-30 21:52:27 följande:
    Du är smart du Strumpbyxorna från svea star köpte jag på mybaby Stl 70 är det på dem, lite små i stl.Har inte provat katvig leggingsen ännu. Köpte de för Hilda halkar om hon har vanliga strumpbyxor & det blir lite svettigt om tassarna med mockasiner över. Så dessa blir nog kanon med eller utan mockasiner
    Ja, men det är ju sant. Ska ju in till stan och köpa mockasiner till Ava imorgon . Sen är det ju inga måsten med fötter på strumpbyxorna .
    Ska förbi Kappahl imorgon också. Måste se deras velourgrejer IRL. Nån som har köpt nåt? De ser fina ut på reklambladen. Måste in på Pop också och se om jag kan motstå lite nya kläder till Ava därifrån (DET är svårt!).
    Kanske ska smita utan mannen imorgon och bara ta med mig Ava... hmmm...
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-10-30 22:02:03 följande:
    Borde är inget kul ord MÅSTE ha är bättre
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-10-30 22:13:01 följande:
    Jag var och klämde på velouren, den rosa/oranga velourdressen är jätte fin, men jag gillar inte luvor såhär vintertid när man ska ha overall över, blir så bökigt då.
    Jag vet, det är det som talar emot den. Så tråkigt! Färgerna ser jättefina ut. Ava har varit så kall idag så jag känner att honbehöver lite velourplagg ... Får kika lite på stan imorgon.
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-10-30 22:17:49 följande:
    www.trend2kids.dk/product.asp?product=2699www.trend2kids.dk/product.asp känner ett STARKT behov av dessa två !!!!!!
    Åh, nr 2 är ju så fin! Grymt sugen, men nä, jag får inte!! Ava är INTE i behov av klänningar och jag har andra på listan som måste gå före... Tråkigt !

Nähe, nu ska jag ta och stänga ner. Sambon är på väg hem i skitväder - snö och blåst . Ska nog ringa och se hur det går. Är nog inte hemma förrän om nån timme eller nåt. Ibland önskar man att han hade jobbet lite närmare...

God natt på er!
  • Jen80

Loveliva: Vilken stl köpte du i de brun/bruna leggingsen?
    Finns bara 56/62 kvar.. Hade ju tänkt köpa 68/74...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11