Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

havsvind skrev 2008-11-02 20:44:10 följande:
    Mmm det var härligt! Tyvärr var det mulet hela tiden så det blev inte så många promenader men vi kompenserade upp det med mer bras-tid.
    Mys framför brasan är verkligen inte fy skam. Tack för att du sa det. måste slänga in mer ved.
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-11-02 20:50:29 följande:
    Nu blev jag lite grön. VILL också ha brasa hemma!
    Jamen ni som verkar ha en mysig stuga då! Fast visst höjer en kamin mysfaktorn hemma, det håller jag med om.
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-11-02 20:53:03 följande:
    Hej alla. Nu har jag jobbat hårt på donkan i 3 dagar. helt slut och skall snart nanna men ville titta in till er en liten stund först.
    Hej hej! Förstår att du är slut efter en helgs jobb. Jag ska jobba mässa nästa söndag och ser inte fram emot det. Gillar inte mässor...

Förhoppningvis får du in lite sköna slantar att shoppa för i alla fall
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-11-02 20:57:21 följande:
    Ingen stuga här inte -weekend på gästgifveri.
    Aha! Trevligt ändå!
    nikki2006 skrev 2008-11-02 20:59:54 följande:
    Ja extra pengar är alltid välkommet. Synd bara att man inte fick ihop pengar till molo.VILL DIT JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUVad jobbar du med???
    Ah, ska du inte dit? trodde alla söderut skulle på Molo. Men du har kanske någon slant att sända med någon?

jag jobbar med dryckesimport och nu i helgen är det "Det goda köket" där vi ställer ut. Det är en kul bransch men jag tycker mässor är sådär...
    LA Woman skrev 2008-11-02 20:56:43 följande:
    Gokväll tjejer!Har inte varit inne på ett par dagar, det är så mycket som hänt just nu så jag har inte orkat sitta vid datorn... Först var det mammas hjärnblödning i somras som hon är långt ifrån återställd från. Så för ett par veckor sen fick jag veta att min mormor har cancer och ska opereras nu i november, dan efter det bedskedet dog makens farmor och häromdan fick vi veta att svärmor också har cancer och ska opereras imorgon Hur mycket ska man orka liksom...Vi har varit på lasarettet och hälsat på svärmor idag, jag la in ett par bilder på mina söta tjejer i Katvigkläder i BT
    Men gud! Hur mycket ska man palla med egentligen? Fy vad orättvist! Massa kramar
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-11-02 21:22:25 följande:
    Importerar dryck . Tur att du förklarade jag trodde du jobbade med ngt kyrkligt. He, he snacka om missförstånd.
    Hahaha...inte en SÅN mässa! Jag är nog så långt ifrån kyrkan man kan komma. jag är inte ens döpt
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-11-02 21:26:49 följande:
    Vad för dryck VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIN kanske hi hi I så fall skicka hit lite vaBehöver tröst supa för att jag inte kan följa med på molo
    Vin, öl och sprit Kom hit så super vi skallen i bitar
  • Duntoffla
    Flock skrev 2008-11-02 21:59:37 följande:
    Jag vann även Duntofflas Katvigjacka idag! Glad!! Det har varit en bra söndagskväll!!!
    Jaså var det du? Den ligger här packad och klar för postning imorgon
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-11-02 22:03:30 följande:
    1460 kronor fick jag in på T idag! Rekord för mej med stoooor marginal!!
    Vad kul! Grattis! Här blev det 1100
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-02 22:08:59 följande:
    Jaaa det ska bli SÅ roligt!! Är så förväntansfull He he du bara hakar på utan att vet din stackare Det är Harley och jag som åker från urskogen här då så joinar Jessica och Rååsa Bubblan i Degerfors osså du i Malmö
    Oj! "bara" 39,5? Då skulle jag vara jätteorolig om det var Noel. Men jag antar att man vänjer sig vid vad de "brukar" ha.
    Buttelina skrev 2008-11-02 22:13:31 följande:
    här blev det hela 177 kr
    WOW!
    Emmsan skrev 2008-11-02 22:09:16 följande:
    goooodkväll :) här har det renoverats badrum heeela helgen kan säga att det blev liiiite blötare än vad vi väntat oss när ena röret sprack men kul var det !! händer det ngt kul härinne dåå??
    Halloj! Oj då! inte kul med spräckta rör...

Lillronya- Nu är tröjan packad. Skickar imorgon. Hoppas att den blir bra
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-11-02 22:18:34 följande:
    Vann fina byxor på T ikväll www.tradera.com/auction/auction.aspx Liam. Vaknade för en stund sen och var jätteledsen. Klöktes och tappade andan. Kom upp lite slem, som mest fastnade i halsen och han fick panik . Trodde inte han var alltför påverkad, men det var nog bara början förrut. Nu är det nog inte alls bra. Hoppas bara Ava klarar sig. Vet inte om de kan få det när de är så små och helammar. Hoppas inte iaf, för det smittar som bara den!!
    Stackarn! Vet inte hur det är med smitta vid amning. Håller tummarna för att de andra klarar sig.

Nu ska jag logga ur och umgås med sambon lite.

Go natt tjejer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11