gosmamman skrev 2008-11-02 19:46:05 följande:
Gokväll ladies!jag har lagt lite bilder i bt, ni får gärna kommentera bild nr 4, vet inte om jag ska skicka den på T igen. Är den så stor att det ser ut som ett nattlinne? passar hon i gult?
Go kväll!
Jag tycker klänningen är fin, kanske aningens för lång men går den inte att kapa lite då? För trycket är så himla fint.
Jen80 skrev 2008-11-02 19:48:00 följande:
Söta du ! Ja, Ilon och Ava har nog haft ont i halsen, men det är ju inte så lätt för dem att säga nåt. Ava är jättehes nu och hostar lite. Ilon är snorig och äter dåligt, så han har säkert ont han också. Men Liam kunde inte ens dricka sin välling ikväll och DÅ har han ont. Han ville så gärna och sa att den skulle kallna lite, men även när den var kall så kunde han inte dricka den . Har prickar på kroppen som inte syns särskilt tydligt, men de är dock där så jag antar att det är scharlakansfeber. Har lite T-auktioner som går ut ikväll och det går väl ok. Inte super, men sen är det inga såna kläder som jag väntat mig mycket pengar för heller även om det är mycket danskt. Tråkiga är att man ska packa och sånt ikväll. Tråkiga sidan av T .
Stackarn! Finns det inget man kan ta mot scharlakansfeber? Eller är det bara att vänta ut det hela?
Tejja skrev 2008-11-02 19:50:20 följande:
Duntoffla; Jag hann med tvättstugan så mycket att J påpekade det iallfall! Fast det står fortfarande massa bråte där. Hur mycket urväxta kläder som helst i kartonger och kassar. Kul att det går bra för dig på auktionerna.
Haha...då måste du gjort ett bra jobb i alla fall! Ja, jag behöver få in pengarna pga av mina utsvävningar på mässan igår...