• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Butte - Åh den är fin den randiga! Så glad att jag köpte den.

Nu tycker jag att dagens Molo tjejer ska komma med lite bilder

• Nova76
    Stormis skrev 2008-11-06 20:11:58 följande:
    Nu har jag avslöjat morgondagens plan för maken. Han sa mest att jag är knäpp. Kom med nåt nytt sa jag! Hmm, frågan är - ska jag ta ut mer. Det lönar sig ju liksom mer att köpa mycket Agster: Det får bli upp till dig. Om jag ändå ska ta ut till dig så kan jag ju ta lite mer till mig, annars får det kanske vara. Eller? Kanske inte... Hmm. Har inte ens nån plan, åker mest dig . Fast det kanske räknas som svordom i detta forumet .
    jag inboxar dig snart
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-06 20:14:27 följande:
    jaa jag älskar den! superfin är den! dagns molo tjejer är hemma nu den ena äter lite mat och den andra tittar nog in ganska så snart
    undrar om det blev någon overall till mig...? spänningen är olidlig, men jag tror nästan inte det i alla fall. Fanns det många 98:or när du tog den orangea? Jag kom ju alldeles för sent till overallerna och då fanns det bara stooooora kvar...!
  • Nova76
    agster skrev 2008-11-06 20:26:11 följande:
    undrar om det blev någon overall till mig...? spänningen är olidlig, men jag tror nästan inte det i alla fall. Fanns det många 98:or när du tog den orangea? Jag kom ju alldeles för sent till overallerna och då fanns det bara stooooora kvar...!
    men herre gud, vadå olidlig Så farligt är det ju inte...
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-06 20:32:22 följande:
    japp! men jag är samtidigt världens fegaste lilla människa så jag gömmer mig bakom kudden typ hundra gånger under programmet men samtidigt är det så bra så jag måste se det
    samma här, tycker det är bra men vet inte alltid om jag vågar se det... Fjantiga vi är, hihi!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-06 20:33:27 följande:
    Tack
    sötisen! Sitter han själv? Kryper han? Sorry för OT men det är lite intressant tycker jag J sitter inte själv och han ålar sig bara runt lite i cirklar MEN igår på Molo golvet tog han faktiskt upp häcken lite och försökte ta sig fram, hihi!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-06 20:46:46 följande:
    Tack! Ja han kan sitta själv men står på öronen då och då och då blir han jätterädd. Kryper inte men pressar upp rumpan och tar sig dragandes runt på golvet ung som J.
    de är så söta när de försöker krya med rumpan i vädret

har satt in dina pengar förresten, de syns nog imorgon fm!!!
  • Nova76

nikki2006 - fin shopping, blev du nöjd???

• Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-06 21:12:15 följande:
    SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUpernöjd, men jag kunde gjort av med det dubbla sååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket fint där.
    ja visst blev man helt galen när man kom in där och fick börja rota
  • Nova76
    Plummy skrev 2008-11-06 21:34:54 följande:
    Var kan jag köpa billiga mailingbags som jag snabbt får hem? Har aldrig köpt sådana.. vilken strl. är bäst att köpa??
    mixpaket rekommenderar jag, så har du lite av varje!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11